וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמת חייבים להישאר 10 שנים בדירה בשכירות לטווח ארוך, לפי החוזה?

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 10:47

השאלה העשירית בסדרה מתייחסת להבטחה הגדולה של שוק הדיור בשנים הקרובות: שכירות לטווח ארוך. האם שוכרים באמת חייבים להישאר 10 שנים בדירה, לפי החוזה? עופר פטרסבורג משיב. צפו בסרטון

ואם אנחנו רוצים לעזוב לפני?

השאלה העשירית בסדרה של וואלה נדל"ן, בה עופר פטרסבורג משיב על שאלות הגולשים, נוגעת להזדמנות הגדולה של זוגות צעירים בשוק הדיור, במידה והמדינה תדע לנצל אותה: שכירות לטווח ארוך. מדובר בשאלה שככל הנראה מטרידה זוגות רבים, שרוצים יציבות מסוימת במגוריהם, אך מפחדים להתחייב לזמן ארוך של 10 או 20 שנה, כפי שהתכנית מקדמת. השאלה: "האם באמת חייבים להישאר 10 שנים בדירה בשכירות לטווח ארוך, לפי החוזה? או שאפשר לעזוב לפני".

עופר פטרסבורג משיב: התשובה היא לא. יש לכם הזכות לסיים את תקופת השכירות בסופה של כל שנת שכירות, בהתראה של 60 יום לפני תום שנת השכירות. במקרה שלא הודעתם במועד על רצונכם לסיים את השכירות, עדיין קיימת לכם האופציה למצוא שוכר חלופי שיבוא במקומכם. גם ההפך הוא הנכון: לא תוכלו להאריך את החוזה מעבר לזמן שמצוין בחוזה במידה ותרצו. אולם, ייתכן שתוכלו לחתום על חוזה חדש לתקופה נוספת, בהתאם לפרויקט ובכפוף להסכמות בינכם לבין היזם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully