וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך בוחרים נציגות דיירים שמוסכמת על כולם בהתחדשות עירונית?

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 15:12

בשאלה החמישית בסדרה כולם רבים עם כולם והדיירים בפרויקט פינוי בינוי לא מצליחים לבחור לנציגות דיירים מאוחדת שמוסכמת על כולם. מה עושים? עופר פטרסבורג משיב. צפו בסרטון

איך בוחרים נציגות דיירים?

השאלה החמישית בסדרה של וואלה נדל"ן, בה עופר פטרסבורג משיב על שאלות הגולשים, רלוונטית לשכנים שלא מסתדרים עם השכנים שלהם. או בעצם, לכולם. אז כיצד בוחרים נציגות דיירים בפינוי בינוי, כשכולם רבים עם כולם?

עופר פטרסבורג משיב: עצרו את המריבות כי ההפסד כולו שלכם. חשוב לפעול ביחד לבניית נציגות דיירים בניינית ומתחמית, אשר תוביל את התהליכים מטעם בעלי הדירות. כבר בישיבת הצוות הראשונה של הדיירים בידקו את אחוז המסכימים.

גם אם הגעתם לרוב הנדרש מבחינה משפטית, הניסיון מלמד שרק חלק קטן מהיזמים יהיה מעוניין לשתף פעולה במידה וישנם מתנגדים, ולכן חיוני לבצע שיחות אישיות עם השכנים המתנגדים. התמורות שתקבלו ייקבעו באופן שוויוני, שקוף והוגן. נזכיר כי על בעלי הנכסים לבחור בעצמם עורך דין שמאי ומפקח הנדסי שייצגו אותם, אשר יהיו בעלי ניסיון רלוונטי. במלחמות רק מפסידים.

עופר פטרסבורג הוא עורך, כתב ופרשן נדל"ן ב-28 השנים האחרונות. שותף לתחקירים רבים ומפורסמים בתחום, מגיש תכנית נדל"ן שבועית ברדיו תל אביב, ומנהל את "קבוצת הנדל"ן של ישראל" בפייסבוק, המונה כ-58 אלף חברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully