וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים קנו קרקע בברוקלין - ויקימו פרויקט יוקרה

6.9.2018 / 14:30

מדובר בפרויקט שלישי של יזמית הנדל"ן הישראלית R&M Investments בארה"ב והראשון בניו יורק. הבניין יכלול 3 קומות ו-6 דירות. המחיר למ"ר בשכונה - 36-37 אלף שקל למ"ר

מנהטן ניו יורק גשר ברוקלין. ShutterStock
ניו יורק/ShutterStock

פרויקט נדל"ן של ישראלים בתפוח הגדול: יזמית הנדל"ן הישראלית-אמריקאית, R&M Investments, בבעלות רן הראל ומתן פרטמן, רכשה קרקע בשכונת ברוקלין, שם היא מתכננת לבנות מיזם יוקרה למגורים. מדובר בפרויקט שלישי של החברה בארה"ב, המתמחה בבניית שכונות קוטג'ים בעיקר ביוסטון ובקליבלנד, והראשון בניו יורק.

על הקרקע בשטח של כ-250 מ"ר תקים החברה בניין מגורים בן 3 קומות בשטח של כ-400 מ"ר, שיכלול 6 דירות בלבד בגודל ממוצע של כ-65 מ"ר, מתוכן 2 דירות קרקע עם מרתף, שאחת מהן כוללת גם חצר קטנה, 2 דירות בקומת האמצע ו-2 דירות גג, הכוללות גם גג בטאבו. בשלב זה לא צוין המחיר הצפוי לדירות, אך יש לקחת בחשבון שהמחיר הממוצע לסקוור פוט בברוקלין נע בין 900-950 דולר. מדובר בסכום של כ-9,000 דולר (36-37 אלף שקל למ"ר).

הקרקע נרכשה מ-3 בעלים פרטיים באזור בושוויק המבוקש בעיקר על ידי צעירים שאין ברשותם אפשרות לרכוש או לשכור דירות במנהטן. בסמוך לפרויקט תחנת מטרו, והמרחק מהדאון טאון של מנהטן הוא 25 דקות נסיעה. לצורך רכישת הקרקע ארגנה החברה 7 משקיעים ישראלים יחד עם הון עצמי. למגרש היתר בנייה ותוכנית מאושרת, ומשך הבנייה הצפויה הוא כשנה וחצי.

לדברי הראל ופטרמן בני ה-29, הפועלים גם בישראל ובזנזיבר, "ניו יורק היא יעד מאוד אטרקטיבי ליזמי נדל"ן, למרות ריבוי השחקנים בה. מצאנו קרקע באזור מבוקש, וזו דריסת רגל ראשונה ונוחה בעיר, ובוודאי שלא האחרונה. החברה שואפת להרחיב את הפעילות היזמית שלה באזורים המבוקשים בארה"ב, זאת במקביל לפרויקט המלונאי שלנו בטנזניה, שכולל 2 מלונות בוטיק וריזורט תיירותי גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully