וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמת חללי העבודה מתרחבת: עוד סניף בת"א, מתחם חדש ברחובות

28.8.2018 / 16:10

ענקית השכרת המשרדים הבינלאומית ריג'ס פותחת את הסניף ה-16 ברחובות. רשת BE ALL של נס שובל פותחת מתחם רביעי בת"א. כמה יעלו עמדות עבודה מדי חודש?

מתחם סהר. יח"צ,
המתחם של רשת BE ALL במגדל סהר/יח"צ

מגמת חללי העבודה המשותפים ממשיכה להתרחב בתל אביב: רשת מתחמי העבודה BE ALL, בבעלות נס שובל, הודיעה השבוע כי תוך פחות משנה תקים את המתחם הרביעי שלה ברחוב יהודה הלוי 48 בעיר. מדובר במתחם סהר בבעלות חברת מגדל, שבו תשכור החברה בשלב הראשון 2 קומות על פני שטח של כ-5,000 מ"ר.

החברה חתמה על הסכם ל-20 שנה עם מגדל בהשקעה של כ-25 מיליון שקל, ומתכננת לשכור קומות נוספות בהמשך. המתחם צפוי לכלול כ-1,000 עמדות עבודה שיעלו כ-1,000 שקל בחודש לעמדה באזור משותף וכ-2,200 שקל בחודש לעמדה במשרד פרטי. אכלוס צפוי בנובמבר השנה. לחברה כ-25 אלף מ"ר ב-3 מתחמים פעילים במגדל השחר בגבעתיים ובמגדלי אלון ברחוב יגאל אלון ובמגדל שקל ברחוב ארלוזורוב בתל אביב.

מתחם סהר. יח"צ,
המתחם של רשת BE ALL במגדל סהר/יח"צ

אבל לא רק בעיר ללא הפסקה: בתוך כך, חברת חללי העבודה הוותיקה ריג'ס (Regus), בבעלות ענקית השכרת המשרדים הבינלאומיתIWG (International Workplace Group), המפעילה כ-3,300 מרכזי עסקים ביותר מ-100 מדינות מסביב לעולם, הודיעה כי היא פותחת את המרכז ה-16 בשוק הישראלי בפארק ת.מ.ר ברחובות.

המרכז ממוקם על ציר רחוב אופנהיימר במרחק הליכה מתחנת הרכבת, ובסמוך למרכז מסחרי ומלון עסקים. רג'יס שוכרת קומה שלמה במרכז החדש, שם תפתח את המרחב שישתרע על פני שטח של כ-1,200 מ"ר ויכלול 70 משרדים פרטיים ו-137 חללי עבודה. החברה תשקיע במהלך 5 מיליון שקל. עמדה בחלל עבודה משותף תעלה החל מ-1,600 שקל בחודש ומשרד פרטי החל מ-3,000 שקל בחודש.

REGUS מתחם חללי עבודה רחובות. עודד סמדר,
מתחם חללי עבודה של רג'יס ברחובות/עודד סמדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully