וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזית גלוב רכשה מרכז מסחרי בסביון תמורת 116 מיליון שקל

27.8.2018 / 12:36

החברה רכשה קרקע בשטח של כ-30 דונם, עליו ניצב המרכז שמשתרע על שטח של כ-3,200 מ"ר. בנוסף קיימות על הקרקע זכויות בנייה בהיקף כ-3,700 מ"ר למסחר ומשרדים

המרכז המסחרי בסביון. יניב אהרון,
המרכז המסחרי בסביון (צילום: יניב אהרון)/יניב אהרון

חברת הנדל"ן המניב גזית גלוב הודיעה היום (שני) כי חברת הבת בבעלותה, גזית גלוב ישראל, רכשה קרקע בשטח של כ-30 דונם ביישוב סביון, עליה ניצב מרכז מסחרי בנוי בשטח של כ-3,200 מ"ר.

לדברי החברה, העוסקת ברכישה, השבחה, פיתוח וניהול של מרכזים מסחריים ונכסים בעלי שימושים מעורבים, עם השוכרים המרכזיים במרכז אשר שופץ לאחרונה ניתן למנות רשתות כמו שופרסל, ביתא קפה, טוני ווספה וכן בית מרקחת, בתי רופאים ומשרדים שונים.

בנוסף, קיימות על קרקע זו זכויות בנייה מאושרות בהיקף של כ-3,700 מ"ר למסחר ומשרדים, הנמצאות בשלב קבלת היתר בנייה. יתרת הקרקע בשטח של כ-15 דונם, אשר לא תנוצל במסגרת ההרחבה, תשמש את החברה בעתיד לפיתוח שימושים מעורבים.

ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב ישראל, מסר: "רכישת המרכז המסחרי בסביון היא בהתאם לאסטרטגיית החברה המתמקדת, בין היתר, בפיתוח מרכזים שכונתיים הממוקמים במרכזי שכונות מגורים בגוש דן, בעלי חסמי כניסה גבוהים. החברה רואה בעסקה זו שילוב בין מרכז מסחרי שכונתי מניב לצד יזמות הרחבה למסחר ולמשרדים ולשימושים אחרים. רכישה זו, יחד עם רכישת המרכז המסחרי בשכונת כוכב הצפון בצפון תל אביב בתחילת השנה, מצטרפות ומהוות נדבך נוסף וחשוב בתיק הנכסים האיכותי שבבעלות החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully