וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוי בינוי במנהטן: הגשמה ומנרב יקימו מגדל בן 34 קומות

7.8.2018 / 11:30

במסגרת הפרויקט יהרסו 2 מבנים לטובת הקמת מגדל עם 100 יחידות דיור במחיר התחלתי של 2 מיליון דולר. עוד יכלול המגדל 39 מחסנים למכירה. היקף ההשקעה כ-670 מיליון שקל

מנהטן הדמיה פרויקט מנרב והגשמה. SLCE Architects,
מגדל המגורים במנהטן/SLCE Architects

נוגסות בתפוח הגדול: קרן הגשמה וחברת מנרב הודיעו כי יקימו פרויקט מגורים בשדרה השלישית במנהטן בעלות כוללת של כ-670 מיליון שקל. הפרויקט כולל מגדל מגורים בן 34 קומות ובו 100 יחידות דיור ושטח מסחרי. שתי החברות יעמידו במשותף ובחלוקה שווה הון עצמי בגובה של
כ-112 מיליון שקל לטובת מימון הקמת הפרויקט.

פרויקט משותף זה בו מנרב משמשת כחברה היזמית, מגיע אחרי שיתוף פעולה ב-5 פרויקטים בארה"ב, בהם הגשמה ומנרב השקיעו כמשקיעים פיננסיים במשותף. על פי התשקיף שפרסמה הגשמה לבורסה, הפרויקט יוקם בשכונת קיפס ביי (Kips Bay) לא רחוק מכיכר יוניון. רכישת הקרקע כבר הושלמה על ידי קבוצת מנרב, ממקורותיה העצמיים, בסוף חודש אפריל האחרון.

במסגרת הפרויקט, ייהרסו שני המבנים הקיימים ותחתם יוקם מגדל בן 34 קומות וקומת מרתף נוספת. בנוסף, הבניין יכלול 39 מחסנים המיועדים למכירה. לפרויקט יינתן מימון בנקאי בהיקף של כ-530 מיליון שקל על ידי קבוצת בנק לאומי. ההון העצמי הנדרש להקמת הפרויקט בהיקף של כ-112 מיליון שקל ויועמד בחלוקה שווה על ידי הגשמה ומנרב.

תמהיל הדירות בפרויקט מגוון ומורכב מ-11 דירות סטודיו; דירות חדר שינה אחד; דירות שני חדרי שינה; דירות שלושה חדרי שינה; ושני פנטהאוזים. המחיר הממוצע של דירה בפרויקט יעמוד על כ-2 מיליון דולר. בנוסף, יכלול בניין המגורים לובי עם שומר, מועדון כושר, חדר אירועים, חדר אחסון לאופניים, שטח משותף בגג הנכס (Rooftop) ועוד.

תוכניות הפרויקט כבר אושרו במלואן ואף החלו עבודות ההכנה לקראת הריסת שני המבנים הריקים במתחם. משך הפרויקט (עד השלמת מכירת הדירות ומסירתן) צפוי לארוך כ- 48 חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully