וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה: אושרה תוכנית לבניית 1,800 דירות חדשות

17.7.2018 / 13:00

הוועדה המחוזית צפון אישרה להפקדה להתנגדויות הציבור תוכנית שמקדם משרד הבינוי והשיכון, כחלק מהסכם הגג שנחתם בעיר. היא תכלול גם מוסדות חינוך ושטחי מסחר

הדמיה מתחם סער נהריה. אמיר מן - עמי שנער אדריכלים ומתכנני ערים בעמ,
מתחם סער בנהריה/אמיר מן - עמי שנער אדריכלים ומתכנני ערים בעמ

הוועדה המחוזית במחוז צפון שבמנהל התכנון אישרה השבוע להפקדה להתנגדויות הציבור תוכנית של משרד הבינוי והשיכון להקמת שכונה חדשה בעיר נהריה. מדובר בתוכנית ראשונה במסגרת הסכם הגג שנחתם בעיר לפני כחודש, ובמסגרתה ייבנו כ-1,800 יחידות דיור וכן מוסדות חינוך ושטחי מסחר בצפון מזרח העיר.

השכונה, המכונה "מתחם סער", תשתרע על שטח של 352 דונם. היא גובלת מדרום בכביש מספר 89 החדש, שיעבור צפונית לבית החולים גליל מערבי בנהריה; וממערב גובלת השכונה בתוכנית נוספת, שתוכננה אף היא על ידי משרד הבינוי והשיכון וכוללת כ-3000 יחידות דיור.

השכונה המתוכננת תשלב מגוון רחב של צורות בנייה למגורים, כגון בנייה גבוהה משולבת בבנייה מרקמית, בנייה מרקמית לאורך הרחובות השכונתיים, בנייה צמודת קרקע צפופה ובניית צמודי קרקע דו- משפחתיים, אשר ייבנו במספר מתחמי משנה בשכונה. בלב כל מתחם משנה מתוכננים שטחים ציבוריים הכוללים גני ילדים, מעונות יום, בית ספר יסודי וגינה שכונתית.

שטחי המסחר ימוקמו בקומות הקרקע של הבנייה המרקמית לאורך השדרה המרכזית בשכונה, וכן לאורך דרך 8 ממערב. כמו כן, במתחם הדרום מערבי של התוכנית ימוקם בית ספר תיכון, וזאת במטרה לשרת את כל אזור צפון-מזרח נהריה. הגישה הראשית לשכונה החדשה תתבצע דרך כביש מספר 8 ממזרח לגבעת טרומפלדור, אשר מתחברת לכביש 89.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully