וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרונות דיור למגזר החרדי: 640 דירות חדשות ביישוב אלעד

11.6.2018 / 8:04

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה במחוז מרכז אישרה להפקדה להתנגדויות הציבור תוכנית מגורים חדשה ביישוב החרדי, שתכלול גם מבני ציבור, מגדל תעסוקה וכניסה חדשה לעיר

העיר אלעד. google street view, צילום מסך
העיר אלעד/צילום מסך, google street view

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז שבמנהל התכנון אישרה להפקדה תוכנית להקמת שכונת מגורים חדשה בצפון מזרח העיר אלעד, ממערב לכביש החדש (כביש 4711) המתחבר לכביש 471 (מכבית). התוכנית היא יוזמה של משרד השיכון והיא נערכה על ידי גוטמן אסיף אדריכלים.

שכונת המגורים כוללת כ-640 יחידות דיור בבנייה עד 7 קומות, המתאימה לאוכלוסייה בעלת צביון חיים חרדי. קומות הקרקע של מבני המגורים ישמשו בין היתר עבור בתי כנסת וגני ילדים. התוכנית נותנת מענה לצורכי הציבור המגוונים של האוכלוסייה בעיר, באמצעות הקצאת 3 מתחמים שונים למבני ציבור בשטח כולל של 23 דונם.

בנוסף, תיפתח במסגרת התוכנית כניסה חדשה לעיר ממזרח ורצועת שטחים ציבורים פתוחים בהיקף של 21 דונם. עוד כוללת התוכנית הקמת מגדל תעסוקה ומסחר בשטח של כ-16 אלף מ"ר וכן חזית מסחרית בקומת הקרקע של מבני מגורים, לצד הרחובות הראשיים רבי יהודה הנשיא ורבי שמעון בן שטח.

יו"ר הועדה המחוזית, שירה ברנד, ציינה כי "מדובר בתוכנית המציעה פתרונות דיור ותעסוקה תוך מתן תשומת לב מרבית לצרכי האוכלוסייה ולאורח החיים ביישוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully