וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יזמים ישראלים בונים פרויקט מגורים ב-4 מיליון דולר בקליבלנד

31.5.2018 / 8:00

חברת R&M INVESTMENTS רכשה קרקעות להקמת וילות בשכונת יוקרה ליד הדאון טאון של הקאבלירס. מדובר בפרויקט היזמי הראשון של החברה בארה"ב

וילה בקליבלנד  Keystate homes. Keystate homes,
הווילה בליבלנד/Keystate homes

יזמית הנדל"ן R&M INVESTMENTS, בבעלות רן הראל ומתן פרטמן, המקימה ומנהלת פרויקטים בישראל, ארה"ב וזנזיבר, השלימה השבוע עסקה במסגרתה רכשה 7 קרקעות בחלקה הצפוני של שכונת היוקרה טרימונט בעיר קליבלנד שבמדינת אוהיו, ארה"ב. מטרת היזמים לבנות 7 בתים צמודי קרקע בשטח כ-200 מ"ר נטו כל אחד. מדובר בפרויקט יזמי ראשון של החברה בארה"ב.

הקרקעות שוכנות באזור היסטורי לשימור בצמוד לדאון טאון של העיר הבית של קבוצת הכדורסל קליבלנד קאבלירס המתחרה בליגת ה-NBA. לדברי היזמים, לבניית הפרויקט נבחר קבלן יהודי המתמחה בבתי יוקרה. על פי הערכות, היתר בנייה לפרויקט יתקבל בתוך כחודשיים, והבנייה תיארך בין 8 ל-11 חודשים. היקף ההשקעה בפרויקט מוערך בכ-4 מיליון דולר. מכירת הבתים תתחיל בתוך 8 חודשים, כאשר תיתכן מכירה במסגרת פריסייל בטרם סיום הבנייה.

במקביל חתמה החברה על עסקה לרכישת קומפלקס של 5 בנייני מגורים עם 84 יחידות דיור בעיר, גם היא בעלות 4 מיליון דולר. כל היחידות במתחם מושכרות כיום, ומטרת החברה להשביח אותן באמצעות שיפוץ כדי למכור אותן בתוך 5 שנים. החברה תגייס עד 35 משקיעים ישראלים כשותפים בפרויקט, לאחר שחתמה על עסקה דומה בשיקגו לפני כ-4 חודשים.

לדברי הראל ופרטמן, "לאחר שרכשנו והשבחנו מאות יחידות דיור בשנתיים האחרונות בארה"ב, אנחנו ממשיכים להיכנס לעולם היזמות והבנייה. מדובר באזור יוקרתי ושקט מאוד, ובכל זאת צמוד למסעדות, בתי הקפה, התיאטראות ואזורי התרבות, הבילוי והעסקים של קליבלנד". בקרוב מתכוונת החברה להיכנס גם לשוק היזמות בניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully