וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה: 136 דירות חדשות ישווקו במסגרת תוכנית מחיר למשתכן

23.5.2018 / 10:00

עיריית רעננה סיימה פינוי שטח המיועד למגורים לצורך שיווק הדירות בשכונת נאות שדה, ובכך מגיעה ל-350 דירות במסגרת תוכנית הדיור המוזל. 20% מהן מיועדות לתושבי מקום

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: תום זואילי

(בווידאו: סיור באתרי בנייה של מחיר למשתכן)

עיריית רעננה סיימה השבוע הליך פינוי שטח המיועד למגורים, ובכך איפשרה את שיווקן של 136 דירות במסגרת תוכנית מחיר למשתכן בשכונת נאות שדה בעיר. המכרז יפורסם בימים הקרובים על ידי רשות מקרקעי ישראל, והוא צפוי להיסגר לקראת תחילת חודש יולי.

עם מכרז זה מגיעה העיר שבשרון לכ-350 דירות ששווקו עד כה במסגרת תוכנית הדיור המוזל, כאשר גם במקרה זה כ-20% מהדירות יהיו מיועדות רק לתושבי רעננה.

שכונת נאות שדה ממוקמת בצפון-מזרח העיר, בין הקאנטרי לשכונת בן צבי (רסקו), מצפון לרחוב ויצמן, ונמצאת בימים אלו בעבודות פיתוח מתקדמות. השכונה תוכננה כך שמרבית הדירות (שני שליש) ייבנו בגודל של פחות מ-100 מ"ר כדי להתאים לצעירים ולמשפחות בתחילת דרכן.

רעננה. google street view, צילום מסך
העיר רעננה/צילום מסך, google street view

השכונה צפויה לכלול למעלה מ-406 דירות במבנים בני 6-9 קומות, וכן מבני ציבור ושטחים ציבוריים לרווחת הציבור. מתוך סך הדירות בשכונה, עד כה שווקו מגרשים ובהם 188 דירות שימכרו בשוק החופשי, ויתר הדירות במגרשים הנותרים משווקים במסגרת מחיר למשתכן.

לדברי איתן גינזבורג, ראש עיריית רעננה, "אני שמח שהמאבק שלנו למען הצעירים נושא פרי. אנחנו נלחמים על כל דירה וכל בניין, כדי לאפשר לצעירים ולבני העיר לגור ברעננה ולהקים בה משפחה. אנו פועלים בדרכים שונות ובאופן אינטנסיבי על מנת להגדיל את מלאי הדירות בעיר, תוך יצירת מגוון של פתרונות דיור וביניהם דירות קטנות המתאימות לצעירים בתחילת דרכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully