וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת רכישה תקים בניין משרדים חדש בפארק העסקים בחולון

23.5.2018 / 11:20

קבוצת אלדד פרי חתמה על אופציה עם בעלי הקרקע במתחם, בהיקף של 130 מיליון שקל, להקמת 10 קומות משרדים למכירה בשטח כולל של כ-11 אלף מ"ר בנוי

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

(בווידאו: דיווח למהדורה המרכזית של וואלה! NEWS על ירידה במחירי הדירות)

קבוצת אלדד פרי הודיעה היום (רביעי) כי תקים בניין משרדים חדש באמצעות קבוצת רכישה בפארק העסקים בחולון. זאת לאחר שהחברה-הבת, פרי ביצועים, חתמה על אופציה עם בעלי הקרקע להקמת הפרויקט, שיכונה Peri Networking ויכלול 10 קומות משרדים בהיקף של כ-11 אלף מ"ר בנוי. בנוסף יוקמו 3 קומות של חניון תת קרקעי עם 200 חניות.

כיום כולל פארק העסקים בחולון כ-200 אלף מ"ר של משרדים ומסחר בהקמה, לאחר שעד כה הוא אופיין בבעלי מלאכה ומפעלים זעירים. בימים אלה מקדמת עיריית חולון את המתחם על ידי ארנונה נמוכה לעסקים, ביחס למתחמי תעסוקה מוכרים אחרים. המתחם שוכן בסמוך לתוואי הקו הירוק של הרכבת הקלה המצוי בשלבי בנייה.

בקבוצה מציינים כי במסגרת הפרויקט, תתאפשר רכישת משרדים בשטח של 40 מ"ר ועד ל-700 מ"ר במחיר התחלתי של כ-360 אלף שקל, כך שיהיה צורך בהון עצמי של 199 אלף שקל. אכלוס הפרויקט צפוי להיות עד שנתיים מקבלת היתר.

לדברי אלדד פרי, בעלי הקבוצה, "עבור משקיעים רבים, רכישת משרדים היום היא אלטרנטיבת השקעה לשוק המגורים. לרכישת משרד להשקעה או לשימוש פרטי יש יתרונות, במיוחד באזורי תעסוקה מבוקשים כגון פארק העסקים בחולון. הפרויקט, הממוקם סמוך למגדל עזריאלי, כביש 4 ומרכזי קניות, שוכן בלב אזור הביקוש למשרדים, באזור המתפתח ביותר בגוש דן. השקעה במשרד מתאפשרת בסכום נמוך יחסית, ומאפשרת פיזור סקטוריאלי הדרוש למשקיעי נדל"ן שאינם מעוניינים להשקיע רק בדירה למגורים".

הדמיית פרויקט אלדד פרי נטוורקינג - בניין משרדים בחולון. סטודיו פיבוט,
בניין המשרדים בחולון/סטודיו פיבוט

רמת החייל: נחנך מגדל משרדים בן 17 קומות

בתוך כך, חברת ויתניה חנכה אתמול את מגדל המשרדים הגבוה בשכונת רמת החייל הל אביב המכונה "מגדל ויתניה". המגדל בגובה 17 קומות ממוקם ברחוב ראול ולנברג וכולל 19,500 מ"רר של משרדים, לצד 3 קומות מרתף עם כ- 1,000 מקומות חניה. היקף ההשקעה בפרויקט, הכולל גם קומת קרקע מסחרית ובית דיור מוגן מרשת עד 120, עומד על כ-500 מיליון שקל, לא כולל עלות הקרקע.

אכלוס המגדל צפוי ברבעון הרביעי של 2018. שטחי המשרדים מוצעים לשכירות במחירים של החל מ-60 שקל למ"ר (ברמת מעטפת). הקבלן המבצע הוא חברה-אחות של ויתניה, SGS. ויתניה, המנוהלת על ידי עופר זיו, נמצאת בבעלות בעלי SGS (ירונגל בע"מ ואהוד סמסונוב, המשמש גם יו"ר ויתניה), דן וגד פרופר, גיתם מערכות תדמית, אחים חממה, הראל ביטוח, פליינג קרגו בע"מ והציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully