וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו אילו דירות מוצעות למכירה בשיטת "הליסינג"

8.5.2018 / 12:00

שוק דירות היוקרה חי ובועט, ומסתבר שגם אלה שהפרוטה מצויה בכיסם נעזרים במבצעי מימון של הקבלנים. הצצה לדירת פאר ששווה המון - אבל אפשר לקנות אותה בתשלומים

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: הצצה לפרויקט שמציע דירות יוקרה בשיטת "ליסינג")

ענף הנדל"ן בישראל במגמת האטה: רק לאחרונה פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה על ירידה של כעשרים אחוזים ברכישת דירות בשנה האחרונה, וגם המחירים מתחילים לקרטע. אבל שוק דירות היוקרה חי ובועט ומציג ביקושים לא מעטים, בעיקר של תושבי חוץ.

מי שאינו מחפש סמל סטטוס בדמות נכס במחיר דמיוני על קו החוף בתל אביב, מרחיק מעט צפונה או דרומה - ויכול במחיר של דירה אחת בעיר ללא הפסקה לרכוש שבע דירות פאר במעגל השני. ומסתבר שמי שמחפש יוקרה ונוחות, אבל רוצה לשלם סכומים שנחשבים "סבירים" ביחס לשוק היוקרה, מעוניין גם הוא להיעזר במבצעי המימון שמציעים הקבלנים, ממש כמו רוכשי דירה ראשונה.

בחברת דיזנגוף סחר זיהו את הצורך הזה והחלו לאחרונה להציע דירות בפרויקט שהחברה בונה בנתניה בשיטת "ליסינג". מדובר בקומפלקס לגון (LAGOON) בשכונת נת 600, הכולל 2 מגדלי מגורים בני 34 ו-37 קומות עם 320 דירות וכן את מלון ווסט לגון (WEST Lagoon) הכולל 272 חדרי אירוח.

בוגטה פרויקט לגון. אסף פינצ'וק,
דירה לדוגמא בפרויקט לגון/אסף פינצ'וק
בוגטהי פרויקט לגון. אסף פינצ'וק,
דירה לדוגמא בפרויקט לגון/אסף פינצ'וק

דירת יוקרה שנהנית מפסיליטיז של מלון

"החברה בעצם נותנת ללקוחות את האפשרות לקנות את דירת היוקרה אחרי תקופה של שנתיים - ולקזז להם באופן מלא 100% מסכום שכר הדירה לאחר שנתיים ממחיר הדירה שהם יקנו בסופו של דבר"

"לאחרונה זיהינו חשש מצד תושבי חוץ לרכוש דירה בישראל. במטרה להפחית את רמת חוסר הוודאות, הצענו להם לגור בדירה בשכירות אשר תתקזז להם מהתשלום, אם יבחרו לרכוש אותה בסוף התקופה", מסביר את השיטה אלון טולדנו, משווק הפרויקט מטעם רימקס נתניה. לדבריו, דמי השכירות נעים בין 7,500 שקל ל-15 אלף שקל - תלוי בסוג הדירה.

לדברי מוטי ויזל, יועץ שיווק, בחברה הוחלט להקצות מספר דירות לצורך שיטה זו. "החברה בעצם נותנת ללקוחות את האפשרות לקנות את דירת היוקרה אחרי תקופה של שנתיים - ולקזז להם באופן מלא 100% מסכום שכר הדירה לאחר שנתיים ממחיר הדירה שהם יקנו בסופו של דבר".

צריך להבין: מגדלי היוקרה האלה כוללים מצד אחד תמהיל דירות של 5 חדרים ודירות מיני-פנטהאוז ודופלקס במחירים שנעים בין 4.5-5.5 מיליון שקל; וגם דירות פנטהאוז מפוארות ודירות פרימיום בשטח של לא פחות מ-300 מ"ר במחירים שנעים בין 8-13 מיליון שקל.

"אחד היתרונות בפרויקט, בעיקר עבור תושבי החוץ אבל לא רק, הוא שדיירי המגדלים נהנים הן ממפרט טכני עשיר בדירות המגורים, חניון תת-קרקעי, שמירה 24 שעות, בריכת שחייה וחדר כושר; אבל יכולים להשתמש בשירותי המלון כמו מתקני הספא, ארוחות במסעדות המלון ועוד", אומר טולדנו. "זה יכול להוות פתרון טוב למי שמארח בני משפחה ואינו רוצה אותם בתוך הבית". יש לציין כי הדיירים משלמים על השימוש בחדרים ובמתקנים אולם מקבלים הנחה בשיעור של כ-20% מכיוון שהמלון הוא חלק מהפרויקט.

לשפשף את העיניים: צפו בתמונות של דירות היוקרה בפרויקט לעשירים בלבד

דירת יוקרה פרויקט לגון נתניה נדלן. צילום: נטע ציאון,
סלון בדירת פרימיום בפרויקט/צילום: נטע ציאון
לואי ויטון פרויקט לגון. אסף פינצ'וק,
חדר האוכל בדירת 300 מ"ר/אסף פינצ'וק
דירת יוקרה פרויקט לגון נתניה נדלן. צילום: נטע ציאון,
חדר השינה בדירת הפרימיום/צילום: נטע ציאון
ווסט לגון ריזורט מרשת טמרס (הדמייה). ווסט לגון,
מלון לגון - חלק מהפרויקט/ווסט לגון
תצלום אויר פרויקט לגון. division 3,
מבט מעין הציפור של הפרויקט בנתניה/division 3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully