וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה תושבי רמת השרון מחייכים כל הזמן? גיא הוכמן גילה את התשובה

9.5.2018 / 8:20

הסלוגן של העיר הוא "באת הביתה" והתושבים גם יודעים למה. גיא הוכמן יצא לרמת השרון, כדי לבדוק למה תושביה מחייכים כל הזמן, מה הם אוהבים בעיר שלהם ואיפה כדאי להשקיע בה? צפו

צילום מסך

רמת השרון הייתה ונשארה אחד היישובים הכי שיקים באזור המרכז. שקטה, נינוחה, איכותית ועם זאת אטרקטיבית ומתפתחת. בחודשים האחרונים נהנית רמת השרון מתנופה חדשה ומספר פרויקטים שבוצעו או שבהליך תכנון ובנייה הופכים אותה למקום שמתחמם מבחינה נדל"נית. מצד אחד העיר שומרת על ייחודה כפרבר נינוח הנושק לתל אביב ובו מסעדות נחשבות, מתחמי בילוי דוגמת הסינמה סיטי ומוקדי ספורט דוגמת מרכז הטניס הלאומי. מצד שני העיר עוברת מתיחת פנים, שבצוותא עם הפיתוחים התחבורתיים העתידיים משמרים את מעמדה כמקום איכותי לגור בו.

את הפרויקט החדשני ביותר כבר אפשר לראות מכביש 4 וממחלף מורשה הסמוכים לשכונה - פרויקט רמות השרון. מדובר בארבעה מגדלים בני 23 ו-26 קומות מהם נשקף נוף יפהפה. הדירות, בנות 4,5,6 חדרים, שנבנו לפי חזון ה-Family Club - מועדון דיירים אקסקלוסיבי, שבו עולם שלם של פעילויות תרבות פנאי והעשרה בכל ימות השבוע.

הסלוגן של העיר הוא "באת הביתה" והתושבים בהחלט חשים בבית ביישוב. גיא הוכמן יצא לרמת השרון ולשכונת מורשה כדי לבדוק למה תושבי רמת השרון מחייכים כל הזמן, מה הם אוהבים בעיר שלהם ואיפה כדאי להשקיע בה? צפו.

לרציניים בלבד: הטיפים המנצחים למי שרוצה לקנות דירות להשקעה

בקצה רמת השרון יש שכונה קטנה שעוברת מהפכה גדולה

הכול כלול בבית ומחוצה לו: סגנון המגורים הכי חדשני בישראל

גיא הוכמן בשיתוף רמות השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully