וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכול כלול בבית ומחוצה לו: סגנון המגורים הכי חדשני בישראל

16.3.2018 / 8:20

זוכרים את סדרת הטלוויזיה שהציתה את הדמיון עם מתחם דירות יוקרתי וסגור עם בריכה ופסיליטיז שבו כולם מכירים את כולם? ובכן, Family Club לוקח זאת קדימה על ידי יצירת מתחם מגורים פתוח, ירוק, קהילתי וכזה שמרכז את מגוון פעילויות היומיום במרחק לחיצת כפתור במעלית

הדמיה של פרויקט רמות השרון. צילום מסך
בעידן הנוכחי משפחה מודרנית או בני הגיל השלישי דורשים הרבה יותר מדירה מרווחת או פארק ליד הבית/צילום מסך

מרבית הישראלים חיים בבנייני דירות, אשר החדשים שבהם מכילים לעתים חניון ומחסנים והישנים יותר מציעים לדיירים מקלט וגג משותף. הבניין משמש למגורים בלבד. כל הפעילויות והבילויים אחרי שעות הלימודים של הילדים או שעות העבודה של ההורים, מאלצים אותנו ללכת או לנסוע למקומות אחרים בשכונה או בעיר. תפיסת הדיור הזאת שלטה בישראל במשך עשרות שנים. בעשור האחרון קמו שכונות שמציעות לדייריהן גם פארק צמוד ומתקני שעשועים, כך שלמשפחות צעירות יש היכן לבלות אחר הצהריים, אולם גם סגנון זה הופך למיושן.

בעידן הנוכחי משפחה מודרנית או בני הגיל השלישי דורשים הרבה יותר מדירה מרווחת או פארק ליד הבית. תפיסת העולם שתופסת תאוצה בעולם הנדל"ן היא כזאת לפיה איכות חיים נוצרת על ידי סביבת מגורים המתאימה לקצב החיים המודרני ולמכלול צרכי המשפחה או הזוג שגר בה. בשתי מילים: Family Club.

למה הכוונה? בשנות התשעים סדרת הטלוויזיה מלרוז פלייס הציתה את הדמיון - לגור במתחם דירות יוקרתי וסגור עם בריכה ופסיליטיז ובו כולם מכירים את כולם. ובכן, Family Club לוקח זאת כמה צעדים קדימה על ידי יצירת מתחם מגורים פתוח, ירוק, קהילתי וכזה שמרכז את מגוון פעילויות היומיום שלנו במרחק לחיצת כפתור במעלית.

הדמיה של פרויקט רמות השרון. צילום מסך
מתחם מגורים פתוח, ירוק, קהילתי וכזה שמרכז את מגוון פעילויות היומיום שלנו. הדמיה של פרויקט רמות השרון/צילום מסך

מתחם שכזה כבר הולך ונבנה ברמת השרון. מדובר בארבעה מגדלים בני 23 ו-26 קומות מהם נשקף נוף יפהפה המגיע עד קו הים במערב, כשאותם מגדלים נבנים מעל מרחב קהילתי בשטח של עשרה דונמים, היוצר מתחם מגורים מודרני וחדיש. הדירות, בנות 4,5,6 חדרים, מותאמות לצרכי הדיירים, והמרפסות שלהן, בשטח של עד 40 מטרים רבועים, כוללות מפתח יציאה מלא היוצר חלל משפחתי ענק. וכאן מגיע לידי ביטוי סגנון ה-Family Club - פרויקט רמות השרון מציע מועדון דיירים אקסקלוסיבי, הייחודי והראשון מסוגו בישראל, שבו עולם שלם של פעילויות תרבות פנאי והעשרה בכל ימות השבוע לכל אחד ואחת מבני המשפחה.

מה היתרונות של מתחם מגורים מסוג זה ואיך הם משדרגים את איכות החיים? הכול קרוב והכול זמין. אין פקקים, לא צריך לבזבז זמן ודלק בדרכים ובחיפוש חניה, הילדים לא צריכים לחצות כבישים בדרך לחוג ובשעות הערב ההורים ובני הגיל השלישי יכולים ליהנות משלל פעילויות במתחם. זאת משום שמתחת לבניינים יש עשרות חדרים ואולמות המשמשים לשלל פעילויות לילדים וטף, לנוער ולמבוגרים. ג'ימבורי, בייבי יוגה, חוגי יצירה ונגינה, שעת סיפור, ג'ודו, בלט, שיעורי עזר ולימוד, חדרי כושר, שיעורי ספורט כגון יוגה ופילאטיס, מפגשי תרבות, סדנאות, הרצאות, חוגי הליכה ורכיבה על אופניים. בקיצור, אם הבן שלכם רוצה ללכת אחר הצהריים לקיר טיפוס, הבת שלכם צריכה ללכת לשיעור נגינה ואתם רוצים לעשות אימון TRX, אין צורך לג'נגל עם המכונית בין שלל מקומות, הכול מתחת לבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הדמיה של פרויקט רמות השרון. צילום מסך
הדמיה של חדר כושר בפרויקט רמות השרון/צילום מסך

כשהטכנולוגיה פוגשת קהילה

מגורים במתחם הבנוי בסגנון כזה מאפשרים שילוב נדיר של חיים פרטיים עם קהילה. בפרויקט רמות השרון עתידים לבנות לא רק מגדלים ודירות מאובזרות אלא גם אפליקציה ייעודית לדיירי השכונה, שבאמצעותה ניתן יהיה לשמור על קשר, להתעדכן בפעילויות ואירועים שונים, לארגן מפגשים לחברתיים, להזמין חללי פעילות, להירשם לחוגים ולהיחשף להטבות נוספות.

מועדון חברים סגור המציע שלל פעילויות לתושבי השכונה כגון ארגון טיולי משפחות ובילוי משותף בסופי השבוע, מפגשי רכיבת אופניים לגילאים השונים, קבוצת ריצה ואימוני חוץ משותפים עם מאמני כושר, קבוצות למידה ועוד.

החברות במועדון תקנה הטבות למגוון אירועים, אטרקציות ובתי עסק לדיירים בלבד. באמצעות האפליקציה יוכלו דיירי המתחם לבצע רכישות משותפות ומוזלות ולקבל שירותים ייחודיים דוגמת שמרטפות, דוגי-דוגי-סיטר או שטיפת מכוניות. למעשה סגנון מזורים זה כלכלי יותר לא רק בהיבט של חיסכון בזמן ובדלק אלא ביצירת קהילה בעלת כוח קנייה. הקרבה למוקדי הבילוי והפנאי של רמת השרון ותל אביב, הופכת מתחם מגורים בסגנון זה לכזה שנשוא בשורה חדשה בשוק הנדל"ן הישראלי - בית שהוא חלק מקהילה, וקהילה שיוצרת בית אחר.

לפרטים נוספים על השכונה הפרטית של רמת השרון לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף רמות השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully