וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק אופנה: בתי קולנוע ומסוף תחבורה יוקמו בביג פאשן אשדוד

11.4.2018 / 13:15

הוועדה המחוזית דרום אישרה תוכנית של רשת ביג להרחבת המתחם, שמציעה הקמת קומה נוספת בשטח 5,000 מ"ר וכן מסוף תחבורה ציבורית שיאפשר הגעה מתחנת הרכבת הסמוכה

צילום:שי מכלוף עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: פתיחת סניף אורבן אאוטפיטרס במתחם ביג פאשן אשדוד)

לא רק רשתות אופנה: הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז דרום שבמנהל התכנון אישרה השבוע תוכנית להרחבת מתחם ביג פאשן אשדוד. מדובר בתוכנית המכונה "שער רכבת אשדוד", אשר צפויה לכלול מסוף תחבורה חדש וכן מתחם בתי קולנוע.

מתחם ביג משתרע כיום על שטח של 58 דונם, מתוכם 32 דונם בנויים, והוא כולל מתחם בילוי של מפלס אחד. שאר השטח משמש חניה פתוחה. התוכנית מציעה הקמת קומה נוספת למתחם הבנוי כיום, ובו ייבנו בתי קולנוע בהיקף של 5,000 מ"ר.

עוד כוללת התוכנית, שקודמה על ידי חברת שער רכבת אשדוד בבעלות ביג מרכז קניות ומושב שדה עוזיה, כי בחלק הדרומי של המתחם וסמוך לתחנת הרכבת של אשדוד, יוקם מסוף תחבורה ציבורית שיכלול קווי אוטובוס שיביאו נוסעים אל הרכבת ויסיעו ממנה, קווים עירונים ובינעירוניים.

מתכנן מחוז דרום, תומר גוטהלף, ציין כי "חשיבותה של התוכנית, שנערכה על ידי אדריכל איתי זהבי, היא בכך שלצד שטחי תעסוקה נוספים לעיר, היא כוללת הקמת מסוף תחבורה ציבורית מודרני שישרת את באי תחנת הרכבת הסמוכה, דבר שיעודד שימוש בתחבורה ציבורית וויתור על השימוש ברכב הפרטי".

הדמיה מתחם ביג אשדוד. אדריכל איתי זהבי.,
התוכנית מציעה קומה נוספת. מתחם ביג פאשן אשדוד/אדריכל איתי זהבי.
הדמיה מתחם ביג אשדוד. אדריכל איתי זהבי.,
מתחם ביג פאשן אשדוד/אדריכל איתי זהבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully