וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

200 מיליון פאונד: עסקת נדל"ן ענקית של טדי שגיא בלונדון

10.4.2018 / 17:00

קבוצת שגיא דיווחה על איחוד כל פעילות הנדל"ן שלה תחת חברת LabTech שתרכז את כלל הנכסים שנרכשו בשנים האחרונות באזור קמדן מרקט והולבורן בבירה הבריטית

מלון ריץ קרלטון הרצליה/עריכת וידיאו: שמרית גולדשטיין

(בווידאו: הצצה למלון שבו רכש טדי שגיא 2 דירות נופש)

עסקה חדשה בלונדון לאיש העסקים טדי שגיא. קבוצת שגיא שבבעלותו דיווחה היום (שלישי) על איחוד כל פעילות הנדל"ן שלה תחת קורת גג אחת - חברת LabTech. החברה החדשה תרכז את הפעילות שרכשה הקבוצה בשנים האחרונות, כאשר פורטפוליו הנכסים כולל את הקמדן מרקט של לונדון (בעלות מלאה) ועשרות מבנים מסחריים, רובם באזור הולבורן בלונדון.

במסגרת זאת השלימה החברה החדשה עסקה לרכישת בניין גדול במרכז לונדון - 90 High Holborn, בהיקף של כ-200 מיליון פאונד. במבנה, בשטח בנוי של כ-20 אלף מ"ר, פועלים משרדים וחברות שונות המעסיקים 3,671 עובדים. המבנה נבנה בשנות ה-50 של המאה הקודמת וחודש בתהליך מורכב בשנת 2002.

LabTech מפעילה את LABS, רשת בינלאומית של מתחמי עבודה משותפים המנהלת 5 מתחמים בלונדון ומתחם גדול בתל אביב ב-5 הקומות העליונות של בניין עזריאלי שרונה. כמו כן, החברה מחזיקה במספר חברות טכנולוגיה התומכות בפעילויות הנדל"ן.

הבניין בהולבורן לונדון של טדי שגיא. יח"צ,
הבניין שרכש טדי שגיא/יח"צ

בכוונת LabTech להסב חלק מהמבנה למתחם LABS חדש ונוסף בלונדון. העסקה מצטרפת לשורה של רכישות שביצעה קבוצת שגיא ברחבי לונדון, בדגש על הולבורן. לפני כשנה וחצי רכשה אתרים באזור הולבורן וביניהם את מתחם הולבורן לינקס (Holborn Links) שבמרכז לונדון בעסקה שמוערכת בכ-300 מיליון ליש"ט. המתחם, הגובל בשוק קובנט גארדן באזור סוהו ובקרבת רחוב אוקסופרד, כולל 34 מבנים בשטח של כ-43 אלף מ"ר המשתרעים על כ-16 דונם.

הבניין בהולבורן לונדון של טדי שגיא. יח"צ,
הבניין שרכש טדי שגיא/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully