וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2,000 היתרי בנייה בשנתיים: הסכם גג ראשון להתחדשות עירונית בר"ג

26.3.2018 / 11:30

משרדי הבינוי והשיכון והאוצר והרשות להתחדשות עירונית מקדמים פיילוט לחתימה על הסכם מסגרת ראשון מסוגו עם עיריית רמת גן, שנועד לקדם פרויקטים של פינוי בינוי ותמ"א 38

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: הריסת מבנה במסגרת התחדשות עירונית ברמת גן)

הסכם גג ראשון מסוגו לקידום פרויקטים של התחדשות עירונית מקודם במרכז הארץ: משרד הבינוי והשיכון והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, בשיתוף עם משרד האוצר, הודיעו היום (שני) כי בחרו בעיר רמת גן כפיילוט לחתימה על הסכם מסגרת ראשון להתחדשות עירונית.

מטרת ההסכם היא לסייע לעיר להתמודד עם העלויות הכרוכות במתן מענה למוסדות ציבור ולהקמת תשתיות מתאימות, הנדרשים בעקבות גידול האוכלוסייה המהיר הנובע מפרויקטים של תמ"א 38 ופינוי בינוי. במשרד הבינוי והשיכון מציינים כי אם הפיילוט יצליח, הוא צפוי להתרחב לערים נוספות בארץ.

על פי ההסכם, תנפיק העיר רמת גן בשנתיים הקרובות היתרי בנייה לכ-2,000 יחידות דיור בפרויקטים של תמ"א 38 הנמצאים בשלבי מימוש מתקדמים, ובעיקר בפרויקטים של פינוי בינוי. בתמורה לכך, המדינה תסייע בהיקף של עשרות מיליוני שקלים, לטובת השלמת מימון לביצוע עבודות הפיתוח ולהקמת מוסדות הציבור בעיר.

במסגרת ההסכם, רמת גן תפרסם בתוך כחצי שנה ממועד החתימה מסמך מדיניות עירונית לתושבים ויזמים, המפרט את האזורים בעיר המיועדים להתחדשות עירונית, את מתווה ההתחדשות ואת היקף תוספת הזכויות הצפוי באזורים אלה.

פרויקט via 4 רחוב דבורה הנביאה רמת גן. בר סטפנסקי – ימית הפקות,
הריסת מבנה במסגרת פרויקט התחדשות עירונית ברמת גן/בר סטפנסקי – ימית הפקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully