וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: החזיק ב-9 דירות והעלים מס במיליוני שקלים

27.2.2018 / 11:39

רשות המסים עצרה משווק דירות בפרויקטים למגורים ממזכרת בתיה, בחשד שהעלים הכנסות משכירות בהיקף של כ-2 מיליון שקל במשך 8 שנים

חמש עובדות על כסף/מערכת "אסור לפספס"

רשות המסים מדווחת היום (שלישי) כי בעליהם של 9 נכסי נדל"ן נעצר בחשד כי העלים הכנסות משכירות בגובה מיליוני שקלים. מדובר במשווק דירות בפרויקטים למגורים, שעל פי החשד לא דיווח על הכנסות משכירות בהיקף של כ-2 מיליון שקל בין השנים 2008-2016.

ברשות המסים מציינים כי החקירה החלה בעקבות שימוש במודל עבודה חדשני שנקרא "מודל שכבות", המתבסס על שימוש בניתוחים אנליטיים המאפשרים איתור חריגות וביצוע הליך שומה יעיל בפרק זמן קצר. ההליך נתמך על ידי מפקחים מקצועיים, והוא מאפשר לרשות להגדיל את היקף הטיפול בתיקים שאינם במסגרת תוכנית העבודה השנתית של משרדי השומה.

במסגרת הליך ביקורת, שנערך על ידי אנשי הפיילוט, עלה חשד לעבירה מכיוונו של החשוד, והתיק הועבר למשרד פקיד שומה תל אביב. אתמול הפכה החקירה בעניינו, תושב מזכרת בתיה בין 52, לגלויה - ונערך חיפוש בביתו. במהלך החיפוש נתפסו מסמכים וחומרי מחשב, והחשוד ורעייתו הובאו לחקירה במשרדי היחידה.

הלוואות, הלוואה, שטרות. ShutterStock
שטרות/ShutterStock

במהלך חקירתו הודה כי הפיק את ההכנסות המיוחסות לו, אך לטענתו לא ידע כי עליו לדווח עליהן. החשוד התבקש במהלך הביקורת לספק למבקרים את חוזי השכירות לנכסים שברשותו. הוא סיפק אותם באופן חלקי, בטענה כי אינו שומר חוזי שכירות של דיירים שאינם גרים עוד בנכסיו.

על פי דיווח רשות המסים, החשוד שוחרר בתנאים מגבילים, בהם ערבות אישית בסך 300 אלף שקל, ערבות צד ג' בסך 300 אלף שקל והפקדת דרכונו במשרדי היחידה החוקרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully