וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו הפסקת בנייה לפרויקט מחיר למשתכן של רמי שבירו בהרצליה

26.2.2018 / 10:47

העירייה הוציאה לפני כשבוע וחצי את הצו כיוון שהעבודות החלו בטרם התקבל היתר הבנייה. חברת שבירו בתגובה: מדובר בביצוע בדיקות מקדימות, העבודות הופסקו

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: תום זואילי

(בווידאו: סיור שרי האוצר והשיכון באתרי מחיר למשתכן)

עיריית הרצליה הוציאה לפני כשבוע וחצי, ב-8 בפברואר, צו הפסקת בנייה לפרויקט מחיר למשתכן של חברת רמי שבירו בהרצליה. זאת מכיוון שהחברה החלה בעבודות חפירה במתחם גליל ים ללא היתר בנייה. בעקבות הצו הופסקו העבודות.

הפרויקט במתחם גליל ים החדש בעיר הוא אחד מתוך מספר פרויקטים של תוכנית מחיר למשתכן, וצפוי לכלול 6 בניינים בני 12 קומות כל אחד עם 272 דירות (מתוכן 70 דירות לבני מקום). לפי תנאי המכרז שבו זכתה חברת רמי שבירו, המחיר הממוצע למ"ר עומד על 17,544 שקלים, כאשר הגרלה לזכאים כבר בוצעה והוכרזו זוכים בפרויקט.

גורמים בחברת שבירו הסבירו בשיחה עם וואלה! נדל"ן כי בחברה ביצעו בדיקות מקדימות לקראת הוצאת הצו וכי מדובר באי הבנה מול העירייה והעבודות בשלב זה הופסקו. לדברי הגורמים, ההיתר היה אמור להגיע בחודש ינואר השנה, וכעת ממתינים לקבלת ההיתר.

מחברת שבירו נמסר בתגובה: "החברה שילמה את היטל ההשבחה ואגרות הבנייה במלואם. בשלב זה היא החלה אך ורק בבדיקות קרקע וחפירה בלבד ובסיכום עם החברה הכלכלית הרצליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully