וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק פרויקט המגורים שייבנה לראשונה על ידי חברה סינית

12.12.2017 / 10:00

קרסו נדל"ן החלה במכירה מוקדמת בפרויקט שהיא מקימה לראשונה על ידי ענקית הבנייה הסינית BCEG בקריית אונו. במסגרת שיווק הפרויקט, הוחלט לפנות לרוכשים חובבי בישול ואירוח - כך שמי שיקנה נכס, יקבל גם חדר יין לאחסון וקירור יינות ומכונת קרח

צילום: יותם רונן עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: העורכת הכלכלית, הילה ציאון, בדיווח על חתימת הסכם בין חברת קרסו נדל"ן להתאחדות הקבלנים בסין לצורך הקמת הפרויקט בקריית אונו)

חברת קרסו נדל"ן החלה השבוע לשווק את הפרויקט החדש שהיא מקימה בקריית אונו, לראשונה על ידי חברת ביצוע סינית. מדובר בפרויקט הכולל 6 מגדלי מגורים בני 31 קומות עם 742 יחידות דיור ברובע אריאל שרון, ועל פי ההערכות בנייתו תחל תוך מספר שבועות. ענקית הבנייה הסינית BCEG, עמה נחתם חוזה בשבועות האחרונים, תבנה את המגדל הראשון בפרויקט, שיכלול 129 דירות וכן חניון תת קרקעי בשטח של כ-20 אלף מ"ר. עלות ההסכם כ-130 מיליון שקל.

החברה מתכננת לבצע את הבנייה תוך 30 חודשים, כאשר הזמן הממוצע של בניית מגדלים בני 30 קומות בישראל עומד על 36 חודשים. לצדדים אופציה להארכת ההתקשרות להמשך הפרויקט, אולם לדברי מנכ"ל קרסו נדל"ן, דן פרנס, מכיוון שמדובר בפרויקט גדול שיתפרש על פני מספר שנים, עדיין לא בטוח שההתקשרות תימשך.

החברה הסינית תחל את פעילותה בארץ, לאחר שנבחרה במכרז על ידי משרדי האוצר והבינוי והשיכון במטרה לעצור את עליית מחירי הדיור בארץ. זאת באמצעות הרחבת מאגר חברות הביצוע הגדולות והבאת כוח אדם מקצועי מחו"ל, על מנת לצמצם את מצוקת כוח האדם בענף הבנייה.

החברה הסינית תביא עמה לישראל כ-1,000 עובדים - מנהלים, מהנדסים ועובדים מקצועיים, אולם בשלב זה יגיעו רק כ-100 פועלי בנייה. נזכיר כי במטה הדיור באוצר מנסים מזה תקופה לקדם את הגעתם של כ-6,000 פועלי בנייה סינים לישראל.

פרויקט אומאמי קרסו נדל"ן קריית אונו קרית אונו. יח"צ,
פרויקט "אומאמי" של קרסו נדל"ן בקריית אונו/יח"צ

דירות מותאמות לחובבי בישול

בימים אלה החלה, כאמור, קרסו נדל"ן במכירה המוקדמת, במסגרתה דירות 3 חדרים עולות החל מ-1.720 מיליון שקל; דירות 4 חדרים עולות החל מ-2.316 מיליון שקל; דירות 5 חדרים עולות החל מ-3.194 מיליון שקל; ודירות פנטהאוז עולות החל מ-5.45 מיליון שקל. בתום מבצעי "הפריסייל" המחירים, כמובן, יטפסו.

במסגרת שיווק הפרויקט, המכונה "אומאמי" (ביפנית: הטעם החמישי), החליטה החברה לבדל אותו ולהתאים אותו לחובבי הבישול והאירוח, דווקא. כך למשל, בכל אחד ממגדלי המגורים יוקם חדר יין לאחסון וקירור יינות עם תא פרטי לכל משפחה, מכונת קרח תעשייתית וחדר אחסון בו יעמדו לרשות הדיירים ריהוט דקורטיבי לאירוח.

לדברי פרנס, "לאחר מחקרים וראיונות עם רוכשי דירות וגורמי מקצוע, הבנו שעלינו להשקיע כבר מהיום הראשון בתכנון החללים בדירה שהכי חשובים ללקוחות, בהם הם מבלים את רוב שעות היממה ובהם הם משקיעים את מרב כספם בעת ביצוע שינויים אצל הקבלן. בפרויקט אומאמי, בשונה מפרויקטי נדל"ן אחרים שלנו, התחלנו לתכנן את המטבחים והחללים הציבוריים בדירה, במקביל לתכנון המגדל ועיצוב פנים הדירות".

פרנס מפרט: "המטבחים תוכננו לפרטי פרטים מבחינת מקומות אחסון, אי עבודה עם הכנה לכיריים. ברוב הדירות סביב האי מתוכננים מקומות ישיבה וקיימת הכנה להתקנת תנור אפייה נוסף. במרפסות תותקן גינת תבלינים, הכוללת מערכת השקיה מובנית ובקר השקיה ממוחשב, בנוסף לנקודות מים וגז. כדי להשלים את צרכי חובבי הבישול, לכל דירה יוצמד מחסן דירתי ולרוכשים יוענקו שוברים לרכישת מקפיא בנפח של 150 ליטר".

פרויקט אומאמי קריית אונו קרית אונו קרסו נדל"ן. יח"צ,
הדירה נבנתה סביב המטבח. דירה לדוגמא בפרויקט/יח"צ

רובע אריאל שרון בקריית אונו עתיד לכלול כ-1,615 יחידות דיור, כ-148 אלף מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה ושטחים ירוקים בהיקף כולל של כ-50 דונם. הוא ממוקם מדרום לאוניברסיטת בר אילן ומצפון מערב לשכונת קריניצי החדשה וכפר אז"ר. מדובר בפרויקט הגדול ביותר ברובע החדש. הפרויקט תוכנן על ידי משרד האדריכלים יסקי מור סיון, בשיתוף עם אדריכלית הפנים קארן ראובני ולימור לניאדו תירוש, שפית ומומחית לבישול.

פרויקט אומאמי קרסו נדל"ן קריית אונו קרית אונו. יח"צ,
במרפסת תותקן גינת תבלינים. דירה לדוגמא בפרויקט/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully