וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלוש שנים: שלמה גוטמן עוזב את קרן ריאליטי

3.9.2017 / 11:57

גוטמן, בעבר משנה למנכ"ל ומנהל תחום נדל"ן בחברת הפניקס, הצטרף לקרן ההשקעות בנדל"ן בספטמבר 2014. בתקופתו בריאליטי רכשה הקרן את קניון ארנה במערב הרצליה

אוהד רוזן ושלמה גוטמן. צילום: תמר מצפי,
אוהד רוזן ושלמה גוטמן/צילום: תמר מצפי

שלמה גוטמן, שהצטרף כשותף לפני כשלוש שנים בלבד, עוזב את קרן ריאליטי, כך נודע לוואלה! נדל"ן. גוטמן, רו"ח במקצועו, שימש בעבר כמשנה למנכ"ל וכמנהל תחום נדל"ן בחברת הפניקס. קודם לכן שימש כמנהל תחום השקעות הנדל"ן בחברת מגדל.

גוטמן הצטרף לקרן בחודש ספטמבר 2014 כשותף הרביעי, לצידם של מיקי ורדי, אוהד רוזן ואסף ורדי. גוטמן בעל תואר ראשון בחשבונאות ומימון ותואר MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון.

בתקופה שחלפה מאז הצטרפותו ביצעה קרן מספר מהלכים משמעותיים, בין השאר רכישת קניון במערב הרצליה, בתג מחיר של 335 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) מידי חברת ארנה גרופ, בשליטתו של איש העסקים השווייצרי מרקוס ובר.

קרן ריאליטי זכתה גם במכרז על קרקע בבעלות איש העסקים לשעבר אליעזר פישמן, באזור התעשייה אזור, עבורה שילמה 105 מיליון שקלים תמורת 70% מהזכויות. על פי התוכניות, הכוונה היא לשנות את ייעוד הקרקע למגורים במסגרת תכנית מתאר שמקודמת בימים אלה במועצה המקומית אזור ולהקים במקום מאות יחידות דיור ופרויקט דיור להשכרה.

בקרן ריאליטי אישרו את הפרטים ומסרו כי "שלמה גוטמן הצטרף לקרן לפני כשנתיים וחצי. לאחרונה הגענו להחלטה משותפת כי יעזוב את הקרן. אנחנו מאחלים לו בהצלחה רבה ואין לנו ספק שיצליח בהמשך דרכו המקצועית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully