וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשפשף את העיניים: כך נראות דירות נופש שרוכשים תושבי חוץ במיליונים

26.4.2017 / 15:45

תשכחו מסוויטה נשיאותית במלון מבוקש או מסאבלט במחיר שערורייתי בווילת ענק: בעקבות עסקת הפאר שביצע איש העסקים טדי שגיא במלון ריץ קרלטון בהרצליה, לרכישת שתי דירות נופש ב-32 מיליון שקל, יצאנו לראות איך זה נראה מבפנים - צפו בווידיאו ובתמונות

מלון ריץ קרלטון הרצליה/עריכת וידיאו: שמרית גולדשטיין

בווידיאו: הצצה מבפנים לדירות נופש

יהודים מכל העולם - במדינות כמו ארה"ב, שוויץ, בריטניה, רוסיה ואפילו ברזיל ודרום אפריקה - בוחרים לרכוש בארץ הקודש דירות נופש במלונות יוקרה. האחרון לעשות זאת הוא איש העסקים טדי שגיא, שרכש בשבוע שעבר שתי דירות נופש תמורת כ-32 מיליון שקל במלון ריץ קרלטון בהרצליה.

לקריאה נוספת:
ביקורת על ההסכם להבאת הפועלים מסין: "התשלום על העובדים ייקר את הדירות"
"מתחם התחנה" - גם בעפולה: פורסם מכרז לניהול הפרויקט
אם התחנות: משרד התחבורה יסבסד הקמת תחנה מרכזית חדשה בפתח תקווה

מבחינת תושבי החוץ מדובר בהשקעת נדל"ן לכל דבר. שגיא, אמנם ישראלי אך הקבוצה שבבעלותו פועלת גם בחו"ל, רכש שתי דירות פנטהאוז עבור אורחי הקבוצה בעת ביקורם בארץ. מדובר בדירה אחת הכוללת 2 חדרי שינה בשטח של 110 מ"ר עם מרפסת בשטח של 40 מ"ר; וכן בדירה נוספת הכוללת חדר שינה וחדר עבודה, בשטח של 104 מ"ר עם מרפסת בשטח של 55 מ"ר.

דירת נופש מלון ריץ קרלטון דירה זהה לרכישה של טדי שגיא נדלן נדל"ן. נטע ציאון, שימוש חד פעמי
דירת פנטהאוז הזהה לזו שרכש טדי שגיא/שימוש חד פעמי, נטע ציאון

העליון קבע: מגורים בדירות רק 180 יום בשנה

על פי פסיקת בית המשפט העליון מ-2010, דירות במרינה הרצליה המוגדרות כדירות נופש ישמשו את בעליהן כ-180 יום בשנה בלבד. בשאר הימים הנכס יעמוד להשכרה כדירת נופש או יחידה מלונאית - וזה המודל שעליו נשען מתחם מגורי היוקרה במלון ריץ קרלטון. הדירות המוצעות למכירה הן חלק מקונספט המשלב בעלות מלאה עם ניהול שוטף של הרשת.

82 דירות הנופש משתרעות על שטח שנע בין 50-180 מ"ר ומחירן מתחיל ב-4 מיליון שקל עד 16 מיליון שקל לדירות הפנטהאוז. המחירים משקפים עלות של 70-90 אלף שקל למ"ר. הן ממוקמות ב-6 הקומות העליונות של המלון, הכולל בסך הכול 12 קומות (ב-6 הקומות התחתונות קיימים 115 חדרי מלונאות).

בתמונות: מתחם מגורי היוקרה במלון ריץ קרלטון הרצליה

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מלון ריץ קרלטון הרצליה. אתר המלון,
מלון ריץ קרלטון הרצליה/אתר המלון
דירת נופש מלון ריץ קרלטון נדלן נדל"ן. נטע ציאון, שימוש חד פעמי
צילום: נטע ציאון/שימוש חד פעמי, נטע ציאון
פנטהאוז ריץ קרלטון הרצליה טדי שגיא רכש נדלן נדל"ן. ריץ קרלטון,
פנטהאוז ריץ קרלטון הרצליה טדי שגיא רכש נדלן נדל"ן/ריץ קרלטון
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אילו עוד דירות נופש נמכרו לאחרונה במלון?

דירת חדר שינה אחד בקומה ה-11, בשטח של 59 מ"ר עם מרפסת בשטח של 8 מ"ר נמכרה תמורת 4.4 מיליון שקל למשקיע מדרום אפריקה. דירת חדר שינה אחד באותה הקומה, בשטח של 101 מ"ר עם מרפסת בשטח של 23 מ"ר, נמכרה למשקיע אמריקאי תמורת 9.1 מיליון שקל.

בקומה השביעית נמכרה דירת סטודיו בשטח של 50 מ"ר עם מרפסת בשטח של 5 מ"ר תמורת 3.5 מיליון שקל למשקיע אנגלי. אותו משקיע מחזיק גם בדירת חדר נוספת בפרויקט, אותה רכש בסכום של כ-4.3 מיליון שקל. דירה נוספת באותה הקומה כוללת חדר שינה אחד בשטח של 65 מ"ר עם מרפסת בשטח של 13 מ"ר. היא נמכרה לאיש עסקים מרוסיה תמורת 4.7 מיליון שקל.

אגב, בדירות שנמכרו שהו במהלך ביקורם בארץ כוכבים כמו ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל, קתרין זיטה ג'ונס ומייקל דגלאס, טים קוק, מנכ"ל אפל, וגם חברי להקת קווין. המלון הוקם על ידי קבוצת תדהר בראשות גיל גבע, אריה בכר ומרק ויסמן, וקבוצת עדי'ס השקעות בראשות עדי שטראוס ועירית שטראוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully