וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של ענבל אור: "עבריינים ניסו לשרוף אותה עם הבית"

יוסי ניסן

4.1.2017 / 14:10

היחצ"ן החדש של ענבל אור שרד בדיוק יומיים בתפקידו - פוטר או התפטר? לוינסון מתאר אישה רדופה: עוברת מגורים מדי כמה ימים, בלי סלולרי מחשש איכון-ציתות וחושדת בכולם

ענבל אור. מגד גוזני
ענבל אור/מגד גוזני

היח"צן יוליאן לוינסון, שנשכר רק שלשום ע"י ענבל אור כאיש יחסי הציבור החדש שלה, סיים לדבריו כל התקשרות עם אור ולא מעוניין להמשיך איתה בכל סוג של קשר. לוינסון טען היום, בשיחה עם אתר "גלובס", כי מרגע מינויו הוא החל לקבל איומים על חייו. לדבריו, המאיימים, בהם גם גורמי פשיעה ובני משפחה של ענבל אור, הורו לו להתרחק מאשת הנדל"ן ולא לעבוד איתה.

לוינסון טוען עוד, כי בידי ענבל אור הקלטות של בכירים במשק, אנשי עולם תחתון ואף אנשי משטרה ומשפט, הכוללים ציטוטים מפלילים של אותם גורמים. לכן, כל אותם גורמים לחצים עליו להתרחק מענבל אור מחשש שההקלטות יתפרסמו.

לוינסון טוען כי בשלב מסוים גם ענבל אור עצמה החלה להטיח בו האשמות כאילו נשלח ע"י אותם גורמים כדי להסתנן לחייה, לרגל אחריה ולהזיק לה. לכן, לטענתו, בחר לסיים את הקשר המקצועי איתה.

לוינסון: "בהתחלה חשבתי שענבל אכן נמצאת במצוקה כלכלית ונפשית ורציתי לעזור לה, אבל זה ממש לא צלח. רציתי להכניס פן של ניהול אישי איתה, כי היא מאוד כשרונית, אבל כשהתחלתי לקבל איומים על חיי הבנתי שכדאי להתרחק".

ענבל אור ולוינסון פרסמו אתמול סרטון וידיאו, שבו טענה אור בין השאר כי ניסו לרצוח אותה ולסמם אותה ואת ילדיה. לוינסון טען כי אור משנה תכופות לאחרונה את מקום מגוריה מחשש לחייה. לדבריו, היא נפטרה מכל הטלפונים הסלולריים שהיו ברשותה מחשש להאזנות ואיכון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דיון ענבל אור 1.8.2016. מגד גוזני
ענבל אור בדיון בבית המשפט/מגד גוזני

בשיחה עם "גלובס" טען לוינסון עוד, כי ענבל אור הבטיחה לו שכר של 10,000 שקל עבור "הקמפיין" שהחל כאמור עם הסרטון. לדבריו, בכוונתו לדרוש ממנה 40% מסכום זה.

אמה של ענבל אור, מיכל אור, אישרה היום כי אכן הסתיימה ההתקשרות עם לוינסון. לדבריה, עם זאת, ענבל והיא פיטרו את לוינסון, לא הוא זה שסיים את ההתקשרות. מיכל אור: "הוא בחור צעיר שלא מבין עניין, והוא בא ועושה לנו תסריטים הוליוודיים (הסרטון שפורסם אתמול - י.נ). אנחנו בכלל חושבים שאכן הוא נשלח ע"י אותם גורמים שעקצו את ענבל, ולכן פיטרנו אותו".

עוד מסרה מיכל אור: "ענבל ומשפחתה עוברים תקופה קשה, הם מאוימים ע"י גורמים עוינים וחוששים לחייהם. היא התייחסה לטענה לניסיון ההצתה לכאורה בבית הוריה של ענבל: "הרכב של ענבל היה אצלנו בחניה ואותם גורמים חשבו שהיא בבית שלנו. הם ניסו לשרוף אותה ביחד עם הבית. אני מקבלת כל יום טלפונים מעבריינים שמאיימים עלי, ורק רוצה שכל הפרשה הזו תיגמר".

לוינסון הבהיר: "אני לא קשור לשום משפחת פשע ומעולם לא עסקתי בפלילים, אלו טעות שווא. ייתכן והיא נלחצה מרובי בנגמין, מכר שהגיע לעזור לה, אך אין לי כל קשר לעסקיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully