וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל אור בסרטון קשה לצפייה: "ניסו לרצוח אותי, סיממו אותי ואת ילדיי"

2.1.2017 / 17:41

בסרטון שהופץ לעמוד הפייסבוק של איש יחסי הציבור שלה, טוענת ענבל אור כי ניסו להתנקש בחייה, סיממו את ילדיה ואף הציתו את בית הוריה – כסימן אזהרה מצד עבריינים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יזמית הנדל"ן לשעבר ענבל אור, ממשיכה לתפוס כותרות. בסרטון קשה לצפייה שהופץ היום לעמוד הפייסבוק של יוליאן לוינסון, איש יחסי הציבור החדש שאותו שכרה בימים האחרונים ענבל אור, היא טוענת כי ניסו להתנקש בחייה, סיממו את ילדיה ולדבריה אף הציתו אתמול (א') את בית הוריה – כסימן אזהרה מצד עבריינים.

"האמת שזה כבר עשרה ימים בערך, שלצערי גיליתי שאנחנו מצויים במדינת עולם שלישית, מדינת מאפיה. לאחרונה, גיליתי שנעשה לי עוקץ מאוד גדול בחברה, שמעורבים גורמים בכירים, והרבה מאוד אנשים במשק הישראלי. הגעתי עם זה למשטרה. לצערי מעורבים גם אנשי משטרה שלא הסכימו לקבל עדות של הדברים. הגעתי למע"מ ואז גיליתי גם שסגרו לי תיק מע"מ ללא ידיעתי ולא מוכנים להציג את מסמך סגירת התיק", היא אומרת.

בהמשך אומרת ענבל אור: "סיממו אותי ואת ילדיי, כן, סיממו אותי ואת ילדיי, אני ושני ילדיי, תינוק בן שנה וילדה בת 12. כשהגעתי לבית החולים כדי לברר איזה סם הוחדר, נאמר לי שלא עושים בדיקות דם. אמרו לי שעובדת סוציאלית רוצה לקחת לי את הילדים. למה כשלקחו לי את הכל בעוקץ אכזרי אני לא יכולה לסמוך גם על המשטרה שלנו? בקושי רב הגעתי ללהב 443, בפיג'מה, עם הילדים, ואני מבקשת רק שיבדקו האם יש אמת בדבריי".

ענבל אור ממשיכה ומאשימה הן את המשטרה והן גורמים נוספים בכך שלדבריה נטלו חלק בקונספירציה שמטרתה להפילה. "לקחתם הכל, עשקתם, ואני מדברת על הכי גדולים במשק – על משפחות של מאפיות. הגעתי לסגן מפקד תחנת רחובות ואני אומרת לו אדוני, איך אתם משחררים אותו? הוא חמוש? יש לי הקלטות, יש לי הוכחות. אתמול הציתו את בית הוריי במזכרת בתיה. אצל העבריינים זה נקרא "סימן אזהרה". אבל אני לא מפחדת ולא אפחד. אני לא רוצה שנשיא בית משפט יקבל החלטות בגלל שוחד, זה לא הגיוני. קומבינות על קומבינות, למה?"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully