וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 נכסים של ענבל אור בשווי 17 מיליון שקל יוצעו למכירה

14.11.2016 / 12:03

עם הנכסים שיימכרו נמנים שני מיני פנטהאוזים – האחד ברמת גן והשני בגבעתיים. כמו כן יימכרו מניותיה של אור בחברה הציבורית מגדלור סיטי בסכום מוערך של 2 מיליון שקל

אבי כהן

ההליך המשפטי בנוגע למימוש השיעבודים הקשורים לפעילותה של קבוצת אור סיטי נדל"ן מתקדם: שופט בית המשפט המחוזי איתן אורנשטיין אישר היום (ב') למנהל המיוחד שמונה לנכסי ענבל אור, עו"ד איתן ארז, למכור 4 נכסים הרשומים על שמה ועל שם קבוצת החברות שהיתה בשליטתה בעבר.

הנכסים שיימכרו במסגרת התהליך הם שני מיני פנטהאוזים – האחד בנוה יהושע 56 ברמת גן במגדל הטייסים והשני ברחוב הל"ה בגבעתיים. שני הנכסים הם בני 5 חדרים. בנכס השני התגוררה עד לאחרונה אור, אולם לאחר שעו"ד ארז טען כי פלשה לדירה ללא רשות – העתיקה את מגוריה למען אחר.

נכס נוסף שאושר למכירה הוא דירת 5 חדרים ברחוב בן אליעזר ברמת גן ולצדו זכות לדירת מיני פנטהאוז ברחוב פוריה בתל אביב. על פי חוות דעת שמאיות שהגישה אור בעבר לבית המשפט, שווי הנכסים הללו הוא כ-17 מיליון שקל.
בנוסף, בית המשפט אישר את בקשתו של עו"ד איתן ארז למכור את מניותיה של ענבל אור ושל חברת מגדלור בחברה הציבורית אור סיטי אחזקות (68.2%) המוערכות ב-2 מיליון שקל.

כמו כן, השופט אורנשטיין מינה את עו"ד איתן ארז ואת עו"ד מאיר הלר (המייצג את הנציגות של פרויקט אור על הפארק) ככונסי נכסים למימוש 2 דירות בפרויקט שברחוב אחד העם 16 בר"ג. מדובר ב-2 דירות שיימכרו – אחת בקומה 26, פנטהאוז ענקי המתפרס על קומה שלמה ופונה לספארי ומוערך ב-10 מיליון. הדירה השנייה נמצאת בקומה 12.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully