וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בעירייה של איש אחד: "הצבעה" על 70 מיליון שקלים

19.12.2016 / 10:48

בסרטון שצולם והופץ בימים האחרונים נראה ראש עיריית בית שמש כשהוא מצביע כביכול לבדו על תקציב העירייה לשנת 2017, בחדר ריק. בעירייה הבהירו כי "מדובר בסרטון שצולם כהלצה, לאחר שחברי המועצה לא הגיעו לישיבה במועד שנקבע. התקציב כפי שצולם בסרטון לא אושר"

יח"צ - חד פעמי

עושה צחוק: בסרטון שצולם והופץ בימים האחרונים נראה ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, כשהוא מנהל לבדו ישיבת מועצה על תקציב עיריית בית שמש לשנת 2017. בסרטון נראה ראש העיר, כשהוא יושב בחדר ישיבות ריק כשרק אדם אחד לצדו (פרט לאדם שצילם את הסרטון ונכח אף הוא בחדר) – ומקריא בקול רם את סעיפי התקציב שעליהם נדרשת ההצבעה. בסיומו של כל סעיף, מצביע ראש העיר לבדו ומחליט להעביר את כל הסכומים – המסתכמים לכדי כ-70 מיליון שקלים.

בעיריית בית שמש הבהירו כי "סרטון זה צולם כהלצה, לאחר שחברי המועצה לא הגיעו לישיבה במועד שנקבע וראש העיר החליט למתוח אותם ולהצביע לבדו על התקציב כהלצה בלבד. הסרטון נשלח לחברי המועצה בקבוצת הוואטסאפ של העירייה על מנת לזרז את חברי המועצה ולגרום להם להגיע לישיבה. התקציב כפי שצולם בסרטון – לא אושר בסופו של דבר".

בסרטון מצולם ראש העירייה אבוטבול כשהוא מקריא את סעיפי התקציב ומצביע לבדו: "אני מתכבד לפתוח את ישיבת התקציב לשנת 2017. סעיף מחלקת בריאות בעיריית בית שמש, של הרב ישראל סילברסטיין – 13 מיליון שקל, מי נגד ומי בעד? (מצביע לבדו) – התקציב עבר. מחלקת חינוך, הרב ישעיהו, ניתן לו 2 מיליון שקל (מצביע לבדו) - עבר. מחלקת הנדסה, הרב משה מונטג', ניתן לו מיליון שקל (מצביע לבד) עבר".

בהמשך מצביע ראש העיר לבדו גם על סעיפי התקציב של מחלקת האירועים והספורט בעירייה, על סך 15 מיליון שקלים, תקציב הקליטה, על סך 15 מיליון שקלים ותקציבים נוספים. בעירייה כאמור הבהירו כי מדובר בהלצה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully