וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשה לכינוס נכסים לקריגר נדלן המתמחה בתמ"א 38

19.12.2016 / 14:38

בנק הפועלים מבקש למנות את עו"ד מור נרדיה ממשרד לוי טילר ושות' ככונס נכסים זמני לחברה בשל חוב של 10 מיליון שקלים. עיקר החוב בגין פרויקט תמ"א 38 אותו מבצעת החברה בתל אביב

בניין ברחוב פופל 1 בראשון לציון. דרור עינב
פרויקט תמ"א 38/דרור עינב

עוד צרות בענף הנדל"ן: בנק הפועלים מבקש למנות כונס נכסים לחברת קריגר נדל"ן בשל חוב של 10 מיליון שקל. על פי בקשת הכינוס שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב כ-8.5 מיליון שקלים מתוכם נוגעים לפרויקט תמ"א 38 שהחברה מבצעת ברחוב ענתות 35 בצפון תל אביב. סכום של כ-1.5 מיליון שקלים נוספים מיוחס לחוב של חברת קריגר טי.אל.וי. הבנק מבקש למנות את עו"ד מור נרדיה ממשרד לוי טילר ושות' ככונס נכסים זמני לחברה.

קריגר נדל"ן היא בבעלותם של אורן פילטר וגל הרשקוביץ, ומתמחה בפרויקטים של תמ"א 38. הנכס בגינו נותר החוב ברחוב ענתות הינו פרויקט בבניין בן 4 קומות ובו 16 דירות. בתמורה לשירותי הבנייה שתספק החברה, הסכימו בעלי הדירות למכור לחברה את מלוא זכויות הבנייה בגג הבניין ואת הזכות לבנות 4 דירות דופלקס – 2 מהן מכרה החברה בחודש מאי האחרון תמורת 4 מיליון שקל כל אחת. שתי הדירות הנוספות טרם נמכרו והחברה מנועה מלמוכרן לאור עיקולים שהוטלו על זכויותיה בפרויקט.

בבקשה שהוגשה נכתב בין השאר כי "הבקשה דנא מוגשת על רקע הליכים משפטיים ועיקולים בסכומי עתק שהוטלו על נכסי החברה וזכויותיה בפרויקט, חריגות בתקציב הפרויקט, שיתוק כללי אשר אחז בחברה והפסקת העבודות בפרויקט באופן אשר כבר הביא לחילוט ערבות ביצוע שהעמיד הבנק לטובת בעלי הזכויות בבניין מושא הסכם התמ"א, בסך של כ- 2 מיליון שקלים".

עוד נכתב כי "דחיפותה הרבה של בקשה זו נובעת מכך שהתנהלות החברה הובילה לכך שבימים אלו גבר החשש לחילוט ערבויות נוספות לפי חוק המכר שהוציא הבנק לטובת רוכשי דירות בפרויקט - ערבויות בסך ניכר ביותר של למעלה מ- 3.5 מיליון שקלים - אשר נראה כי הדרך היחידה למניעת חילוטן ומניעת ביטול עסקאות המכר הינו מינוי מיידי של בעל תפקיד את ייטול את המושכות בפרויקט".

כמו כן, בימים האחרונים ניתן צו כינוס לבעלי המניות בחברה, אורן פילטר וגל הרשקוביץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully