וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת אסייג-אלוני-מנוליד רוכשת את אורתם סהר

6.12.2016 / 16:01

הקבוצה תשלם 75 מיליון שקל עבור החברה. בנוסף הקבוצה תשלם 50% מרווחי הפרויקטים של החברה ובנוסף יועברו אליה 47.5% מהתביעות שמנוהלות

אמיר נחום. מגד אלגזי, מערכת וואלה! NEWS
אמיר נחום/מערכת וואלה! NEWS, מגד אלגזי

חברת אורתם סהר מאליבו שקרסה לאחרונה והגישה בקשה להקפאת הליכים עם חובות של כמיליארד שקלים - תירכש על ידי קבוצת אסייג–אלוני–מנוליד. הקבוצה, בשליטת חנן אסיאג, רענן אלוני ופיני יעקובי, הגישה הצעת רכישה שזכתה לאישור בית משפט, לאחר שהתקבלה הסכמת הבנקים, בא כוח נאמן האג"ח עו"ד אופיר נאור, הרשויות והעובדים. בהתאם, בית המשפט אישר הסדר נושים במסגרתו תועבר החברה לקבוצה.

לפי ההצעה שאושרה הקבוצה תשלם 75 מיליון שקל (10 מיליון שקל בתוך 14 יום ועוד 5 מיליון שקל בתוך מספר חודשים ואת השאר מדי שנה). עוד סוכם כי הקבוצה תשלם 50% מרווחי הפרויקטים של החברה ובנוסף יועברו אליה 47.5% מהתביעות שמנוהלות.

עו"ד שאול ברגרזון, אחד משני הנאמנים של אורתם סהר התייחס לסיכום בנושא ואמר: "לאחר מאמץ ניכר אני שמח שהוגש ההסדר שיאפשר החזר כספים לנושים הרגילים ולציבור בעלי האג"ח. אני שמח כי בעבודה מאמצת של חודש ימים הצלחנו להביא להסדר שמאפשר את מכירת החברה במקום פירוקה".

פיני יעקובי, בעלי קבוצת YSB מסר: "בימים האחרונים ניהלנו מאמץ משמעותי מאוד מול מספר הצעות נוספות, לשמחתנו השופט אורנשטיין קיבל הצעתנו. הרכישה היא אבן דרך נוספת בהתעצמות הקבוצה וכחלק מהתרחבות שלנו בעולמות התוכן הקבלניים".

אמיר יעקובי, בעלי קבוצת YSB מסר: "מדובר באתגר לא פשוט אבל אנחנו מאמינים ביכולת שלנו להצעיד את פעילות החברה לעתיד כלכלי טוב הרבה יותר. אנחנו משוכנעים שהרכישה תיטיב עם פעילויות החברה הקיימות ועם הנוגעים בדבר"

  • עוד באותו נושא:
  • אורתם סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully