וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני ברק: יוקם מגדל תעסוקה בן 50 קומות ומרכז רפואי

30.11.2016 / 11:49

הוועדה המחוזית החליטה להפקיד תכנית חדשה להקמתם של מגדל תעסוקה בן 50 קומות ולצדו מרכז רפואי בן 22 קומות, שייבנו באזור התעשייה הצפוני של בני ברק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית הפרויקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

תכנית להקמת מגדל תעסוקה חדש בן 50 קומות ולצדו מרכז רפואי-סיעודי בן 22 קומות בבני ברק הופקדה על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה תל אביב. מרכז התעסוקה החדש יוקם על פני שטח כולל של כ-42,000 מ"ר, ובנוסף, כאמור, כוללת התוכנית גם הקמת מרכז גריאטרי-סיעודי שיכלול על פי התוכניות כ-1,000 מיטות, באזור התעסוקה הצפוני של בני ברק. המרכז תוכנן על ידי "בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים".

במנהל התכנון ציינו כי המרכז הרפואי החדש צפוי לתת מענה למחסור הצפוי במחלקות סיעודיות, על פי תחזיות משרד הבריאות וכי הקומות התחתונות במרכז העתידי יעניקו שירותי בריאות נוספים לטובת כלל תושבי הסביבה. אזור התעשייה הצפוני של העיר ("מתחם ה-BBC") ממוקם בין רחוב חשמונאים במזרח ורחוב מצדה במערב.

על פי התוכנית, צפוי גם פיתוחו של המרחב הציבורי באזור – בין השאר באמצעות הרחבת המדרכות, סלילת שבילי אופניים, חזיתות מסחריות ושילוב נטיעות עצי צל. במנהל התכנון ציינו כי המגדל והמרכז הרפואי יוקמו בסמיכות לקו האדום והקו הצהוב של הרכבת הקלה, וכן לעשרות תחנות אוטובוסים המצויות לאורך הרחובות ז'בוטינסקי, דרך אם המושבות ודרך בן גוריון. כמו כן, במסגרת התוכנית, תוקם מערכת היסעים (שאטלים) שתחבר בין המתחם לתחנת הרכבת "בני ברק".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully