וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט פסק: לפנות את אורן קובי מהדירה במגדלי YOO

28.9.2016 / 16:52

אורן קובי ממשיך להסתבך. כונסי הנכסים בתיק פנו בסוף השבוע לבית המשפט המחוזי בת"א בדרישה כי אורן יפונה מדירתו במגדלי YOO בתל אביב, לאחר שלטענתם פלש אליה באופן בלתי חוקי – במהלך תהליך הכינוס. בית המשפט קיבל את הדרישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורן קובי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשבועיים לאחר החלטת בית המשפט לממש את נכסיו של אורן קובי במגדלי אקירוב, במגדלי YOO וביישוב שוהם, פסק בית המשפט כי על אורן קובי לפנות את הדירה ולמסור את החזקה בה לכונסי הנכסים לא יאוחר מתאריך ה-30.9.2016 שעה 10:00.

מוקדם יותר השבוע כונסי הנכסים שמונו לחברה, עו"ד ערן רייף ועו"ד חגי אולמן, דרשו כי בית המשפט יורה על פינויו של קובי מדירתו במגדלי YOO אליה פלש לטענתם לאחר ששוחרר ממעצר בית, ולאחר שניתנה כבר החלטת בית המשפט המאשרת לממש את הנכס. בבקשתם, שהוגשה בסוף השבוע לבית המשפט המחוזי בתל אביב, מבקשים כונסי הנכסים כי במידה ואורן יימנע מלפנות את הדירה במגדלי YOO לאלתר – הוא יפונה בסיוע משטרת ישראל. בית המשפט קבע כי על קובי להשיב לבקשה עד ליום ג' ה-27.9 בשעה 13:00.

עוד ביקשו השניים כי בית המשפט יורה לאורן למסור לאלתר את כל מפתחות הדירות המצויות במסגרת הליך הכינוס. בבקשתם טוענים השניים כי ההחלטה לממש את הנכסים, שניתנה ב-9 לספטמבר השנה, התקבלה בין היתר במטרה לצמצם הוצאות שוטפות בדירות אלו – הוצאות המסבות לטענתם נזקים נוספים ומצטברים לתיק הכינוס.

בהמשך להחלטה, הם מציינים, פורסמה על ידם הצעה לרכישת הנכסים – והצעה זו כוללת בין היתר את הדירה במגדלי YOO בתל אביב. אלא שלאחר פרסום ההצעה, כמקובל בתהליך כינוס, פלש לטענתם אורן לדירה מבלי שקיבל את אישור הכונסים את אישור בית המשפט.

"מרגע שמונו כונסי נכסים למימושו של הנכס, הוצאות הנכס מוטלות לפתחם. מטבע הדברים, הוצאות אלו עתידות להיות מגולגלות בסופו של יום לפתחם של נושיו הבלתי מובטחים של החייב. בכניסתו של החייב אל הנכס במגדלי YOO ללא אישור כונסי הנכסים (לאחר שניתנה כבר ההחלטה בדבר מימושו), מסב החייב נזק נוסף לנושיו, נושים אשר סבלו וסובלים ממילא מדרך התנהלותו הקלוקלת. התנהלותו זו של החייב הנה בבחינת הוספת חטא על פשע. דווקא בנסיבותיו הקשות והחמורות של תיק זה, מצופה היה מהחייב לשתף פעולה עם כונסי הנכסים בפעולות המימוש ולכל הפחות להימנע מעשיית דין עצמי תוך התעלמות מהחלטותיו של בית המשפט הנכבד", נכתב בבקשה.

בבקשת השניים צוין בין השאר כי הם פנו לאורן אך זכו לסירוב מוחלט מצידו. "לפליאתו הרבה של החתום מטה, בתגובת החייב (אורן קובי) עולה סירוב מוחלט ובוטה לפנות את הדירה במגדלי YOO. כפי שניתן להיווכח מתגובת החייב, לדידו של החייב על אף החלטת בית המשפט הנכבד, הוא אינו רואה מניעה מהמשך מגוריו בדירה זו". בקשתם כוללת גם כי בית המשפט יחייב את אורן במסירת מפתחות לנכסיו השונים, צעד שבמידה ולא יבוצע בשיתוף פעולה עמו – יחייב החלפת מנעולים בדירות.

  • עוד באותו נושא:
  • קובי אורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully