וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכמה נמכר מיני פנטהאוז בנתניה בשטח 176 מ"ר עם נוף לים?

12.9.2016 / 8:57

הדירה ממוקמת בקומה ה-17 בשכונת עיר ימים בעיר. מדובר בשכונה המושכת בעיקר משפרי דיור או משקיעים. האם המחיר שהושג אטרקטיבי? מומחי מדלן בדקו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רחוב דודו דותן נתניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במאי השנה נמכר ברחוב דודו דותן 6, במרכזה של שכונת עיר ימים בנתניה, מיני פנטהאוז 5 חדרים בשטח של 176 מ"ר ו-35 מ"ר מרפסת תמורת 3,900,000 שקל - מחיר סופי שמגלם עלות של כ-22,000 שקל למ"ר. הדירה ממוקמת בקומה 17 מתוך 21 קומות בבניין שנבנה בימים אלה בפרויקט סי סטאר וצפוי להתאכלס בחודשים הקרובים. הדירה כוללת 2 חניות מעלית ממ"ד ומחסן.

האם מדובר בעסקה אטרקטיבית? לפי ישראל שוורץ, אנליסט באתר מדלן: "ככל שמתקרבים לקו החוף המחירים בשכונה מאמירים בחדות. אם נבחן את המחירים של דירות מיוחדות שנבנות קרוב לקו החוף המחיר למ"ר מגיע לכ-28,000-30,000 שקל, גבוה בכ-20%-30% לעומת דירות בחלק העורפי של השכונה. מעניין לציין שבפרויקט יוקרתי הממוקם בקו ראשון לים, המחיר למ"ר מגיע עד ל-40,000 שקל למ"ר, קרוב לכפול לעומת המחיר בפרויקטים אחרים באותה שכונה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סביבת הנכס

ויטלי דובוב דותן, חוקר שכונות באתר מדלן מציין כי "עיר ימים היא שכונת חוף חדשה ויוקרתית בנתניה שהחלה להיבנות לקראת סוף שנות ה-2000 ובנייתה, בעיקר של מגדלים רבי קומות, נמשכת עד היום. מספר התושבים הצפוי בשכונה עתיד לעמוד על כ-18,000, גבוה יותר ממספר התושבים בישוב אבן יהודה הסמוך. השכונה היוקרתית לא מושכת משפחות צעירות וזו אולי אחת הסיבות לכך שמראש היצע המסחר ומוסדות הציבור בשכונה מצומצם מאוד. מלבד מספר שטחי מסחר בקומת הקרקע של המגדלים במרכז השכונה, יתר הקניות של אלפי התושבים צפויים להיעשות בקניון עיר ימים הסמוך".

הקרבה לים נשמעת אמנם כיתרון משמעותי, אך לדבריו מהווה עניין מורכב יחסית עבור תושבי השכונה. "אחד הנכסים העיקריים של השכונה הוא הנוף הפתוח לים ובפרט חוף פולג הסמוך, בו מתקיימות אטרקציות שונות לאורך הקיץ. עם זאת יש לשים לב שעל מנת ליהנות מהחוף יאלצו התושבים ללכת כ-2 ק"מ ברגל או להוציא את הרכב מהחניה".

אלון אבנרי בעלי חברת התווך נקסט-הום הפועלת בנתניה, מתייחס לביקוש לשכונה ומציין כי "הביקוש לדירות באזור מגיע מקרב משפרי דיור מנתניה, וכן מצד זוגות מבוגרים מערי השרון והמושבים באזור, שמעוניינים לשפר את תנאי המחיה שלהם ולעבור לדירה חדשה ורחבה בקרבת הים. בבדיקה שביצענו גילינו שכ- 20% מרוכשי הדירות בשכונה הם משקיעים שמצפים להשבחת הנכס ככל והפיתוח של השכונה יואץ והתשתיות יוקמו".

לדבריו, "העובדה שהשכונה מושכת אליה הרבה משקיעים נתמכת בהיקף גבוה של עסקאות שנסגרות דרך משרדי תווך. כך, בשנה האחרונה, כ- 85% מכלל העסקאות למכירת דירות שאוכלסו לפני שנים ספורות, בוצעו על ידי משרדי תווך".

עסקאות בקרבת הנכס לשם השוואה

• במאי השנה נמכרה דירת 5 חדרים יד שניה ברחוב דודו דותן בשטח של 141 מ"ר עבור כ- 2,700,000 שקל – מחיר המשקף כ- 19,100 שקל למ"ר. הדירה ממוקמת בקומה 12 מתוך 21 בבניין שבנייתו החלה בשנת 2013, וכיום הוא לקראת אכלוס.

• במרץ השנה נמכרה ברחוב אהוד מנור דירת 5 חדרים, בשטח של 120 מ"ר עבור כ- 2,630,000 שקל – מחיר המשקף כ- 22,000 שקל למ"ר. הדירה ממוקמת בקומה 8 מתוך 21 בבניין שבנייתו החלה ב- 2012.

  • עוד באותו נושא:
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully