וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן סלע נדל"ן רכשה את קניון הפסגה בירושלים ב-224 מיליון שקל

11.9.2016 / 12:25

עסקה שנייה תוך חודשיים לקרן הריט סלע נדל"ן: רכשה את קניון הפסגה בפסגת זאב בירושלים ב-224 מיליון שקל. המבנה נהנה כיום מתפוסה של 92% ושיעור התשואה המוערך בו עומד על 7.15%. לאחרונה רכשה הקרן מרכז לוגיסטי באשדוד ב-67 מיליון שקל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קניון הפסגה בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרן הריט סלע נדל"ן רוכשת את קניון הפסגה בירושלים בסכום של 224 מיליון שקל. זאת לאחר שבאוגוסט רכשה מרכז לוגיסטי באשדוד בתמורה ל-67 מיליון שקלים. העסקה הנוכחית צפויה על פי הערכות להסתכם ב-240 מיליון שקל, לאחר מיסים.

קניון הפסגה נחשב לקניון משמעותי בירושלים ומשרת את תושבי פסגת זאב והסביבה. המבנה כולל שתי קומות מסחר מעל קומת קרקע בשטח של כ-9,020 מ"ר למסחר וכן 3 קומות של אחסנה בהן גם 273 חניות. שיעור התשואה המוערך על הנכס עומד על כ-7.15%.

נכון להיום הנכס מושכר בתפוסה של 92% לכ-60 שוכרים, לתקופות שכירות של עד כמה שנים. עם השוכרים נמנים שופרסל, סופרפארם, הום סנטר, דואר ישראל, צומת ספרים, פוקס, אלדו סניפים של בנק הפועלים ובנק יהב.

זוהי העסקה השנייה של סלע נדלן בתקופה האחרונה, לאחר שב-21 באוגוסט רכשה מרכז לוגיסטי ב-א.ת פארק המאה שבאשדוד, בתמורה ל-67 מיליון שקל. עם הוצאות העסקה ומסים הגיע שווי העסקה לכ-72 מיליון שקל. על פי הדיווח, נכס זה מושכר בתפוסה מלאה (100%) וסלע נדלן העריכה כי תיהנה משכר דירה נטו בהיקף של כ-5.05 מיליון שקל.

גדי אליקם, מנכ"ל סלע נדל"ן, התייחס לעסקה ואמר כי "קניון הפסגה משרת קרוב ל-100 אלף תושבים באזור ההולך ומתפתח ומהווה מוקד משיכה מרכזי מוביל ומשמעותי לתושבי צפון ירושלים. בנכס פועלים כיום כ-70 בתי עסק, חלקם רשתות מובילות ורכישת הנכס תואמת את האסטרטגיה של החברה הן מבחינת ההשקעה בנכסים מסחריים מניבים והן מבחינת הפיזור הגאוגרפי". אליקם ציין כי רכישה זו מביאה את הקרן לשווי נכסים של 2.1 מיליארד שקל.

החברה דיווחה כי שילמה מקדמה בנאמנות בסך של 145 מיליון שקל והיתרה בתוך כ-30 יום לאחר שחרור השעבודים הרובצים על הנכס. על פי דיווחיה, תשלום המקדמה מומן ממקורות עצמיים.

  • עוד באותו נושא:
  • קניון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully