וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המוצר הכי מבוקש בת"א הוא דירת 50 מ"ר"

7.9.2016 / 9:42

פרויקט נוסף מצטרף למתיחת הפנים של שכונת פלורנטין בתל אביב: 200 דירות לצד 4,500 מ"ר שטחי תעסוקה. יזם הפרויקט אומר: "מי שבא לפלורנטין מחפש אורבניות, בתי קפה ולייף סטייל תל אביבי מאוד ייחודי". כך ייראה המתחם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיה של הפרויקט המתוכנן בשכונת פלורנטין בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

השינוי שחל בשנים האחרונות בשכונת פלורנטין בתל אביב מתרחש אמנם לאט, אך לא עוצר. עסקה שהושלמה לאחרונה לרכישת מגרש ברחוב שלמה בשכונה, צפויה לסייע למתיחת הפנים הנמשכת באזור. קבוצת טריגו, שרכשה לאחרונה חטיבת קרקע מיקבי כרמל ובנק לאומי, מקדמת בימים אלה תכנון מתחם להקמת פרויקט שיכלול 200 דירות לצד אלפי מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר, ומאות מקומות חניה תת קרקעיים.

טריגו תחזיק במתחם עם משקיעים צרפתים, ומעריכה את עלות הקמתו ב-800 מיליון שקל. לוח הזמנים להשלמת הפרויקט נאמד בחמש שנים.

"מי שבא לפלורנטין מחפש אורבניות, בתי קפה ולייף סטייל תל אביבי מאוד ייחודי. הוא לא מחפש אווירה כפרית. מצד שני אופן בניית הבתים בשכונה הזו שונה מהותית ממרבית השכונות בעיר. בתל אביב ניתן לראות שבנייני המגורים הם 'בית בתוך גינה'. בשכונת פלורנטין יש מבנים גדולים, בלוקים, שחולקים גינות ושטחים משותפים. בתכנון הפרויקט החלטנו לשמור על האורבניות אבל גם להקים פיאצה שתייצר אינטימיות ותשרת את באי המתחם", אומר בשיחה עם וואלה! NEWS גל פאר, אחד מבעלי קבוצת טריגו.

פאר מציין כי ההתייחסות לקהל היעד היתה מרכזית בתכנון הפרויקט. "הנתונים היבשים על שוק המשקיעים שמצטנן עשויים להטעות – כי בתל אביב אין שום האטה. פלורנטין עדיין מושכת משקיעים רבים ו-90% מהדירות בעיר נמכרות לפני שיש שיווק רשמי. המוצר הכי היסטרי הוא דירות קטנות, דירות שני חדרים, שנחטפות תמיד ראשונות. אבל עוד עניין שצריך להביא בחשבון הוא שמה שמוגדר לב תל אביב השתנה – ועבר דרומה. פעם מרכז תל אביב היה אזור שינקין. היום שדרות רוטשילד הם המרכז, ופלורנטין מושפעת מזה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

חטיבת הקרקע שנרכשה ממוקמת כאמור ברחוב שלמה 58–62 בשכונת פלורנטין. באזור זה אישרה בשנה שעברה הוועדה המקומית בתל אביב את הקמתו של מתחם דיור ושטחי תעסוקה, שיכלול 200 דירות לצד 4,500 מ"ר שטחי תעסוקה ו-2,330 מ"ר שטחי מסחר עיליים וגם כ-500 מקומות חניה תת קרקעיים. הפרויקט צפוי לכלול על פי פרסומי החברה דירות בנות 2,3,4 חדרים וגם דירות פנטהאוז. הפרויקט הופקד בידי משרד האדריכלים "פיבקו אדריכלים".

"מתיחת הפנים של השכונה כבר החלה - ואנחנו מצטרפים למהלך קיים. היום פרויקטים רבים כבר אוכלסו באזור", מצין פאר. בין הפרויקטים שאוכלסו ניתן לציין את רביעיית פלורנטין שגם אותה תכנן האדריכל פיבקו וכוללת 250 יחידות דיור, ופרויקט אליפלט שכולל 103 יחידות דיור. בסמוך ממוקם פרויקט נוסף עם 54 יחידות דיור חדשות, פרויקט "סטודיו 54" שכולל 66 יחידות דיור, והפרויקט ברחוב ויטל 20 שאוכלס לאחרונה וכולל 96 יחידות דיור.

על הקרקע נמצאים תחנת דלק פז, סניף בנק לאומי, מבנה לשימור שמשמש את בית הספר בצלאל, ובניין נוסף, שנמכר לפני שלוש שנים על ידי משפחת הוניגמן למשקיעים צרפתים.

לפני חודשים ספורים רכשה קבוצת טריגו מקבוצת עזריאלי מניות בחברת פי גלילות וקרקע במתחם פי גלילות שבבעלותה, זאת בתמורה ל-130 מיליון שקל. התוכניות המאושרות למתחם כוללות כ-12 אלף דירות ו-700 אלף מ"ר לשטחי מסחר ותעסוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully