וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיכון ובינוי זכתה במכרז ל-279 דירות להשכרה בירושלים

6.9.2016 / 12:11

הדירות ייבנו במתחם אלנבי בירושליים תמורת 66 מיליון שקלים ו-25% מהדירות ייועדו לדיור בשכר דירה מופחת. הפרויקט ייבנה ב-13בניינים בני 6 קומות לכל היותר

פרויקט שיכון ובינוי. ASSAF PEREZ,
הדמיית הפרויקט/ASSAF PEREZ

חברת שיכון ובינוי, בשליטת שרי אריסון, זכתה במכרז של חברת "דירה להשכיר" ורמ"י לבנייתן של 279 יחידות דיור להשכרה במתחם אלנבי בירושלים תמורת 66 מיליון שקלים. על פי תנאי המכרז, 25% מכלל הדירות בפרויקט מיועדות לדיור בשכר דירה מופחת לזכאי תכנית מחיר למשתכן, ובנוסף, כחלק מהתחייבויות החברה, תפתח שיכון ובינוי על חשבונה את השטח הציבורי במתחם ותמסור לעירייה שלוש כיתות גן בעלות של מיליוני שקלים.

במכרז זה גברה שיכון ובינוי על חברת אביב וכן על חברת אזורים, אחים חסיד, דונה ורובינשטיין. על פי התכנון הפרויקט ייבנה ב-13בניינים בני 6 קומות לכל היותר, על שטח כולל של כ-29 דונם. בנוסף, יכלול הפרויקט מרתפי חניה, שטחי מסחר ושטחים ירוקים.

הדירות שיוקמו במתחם מיועדות כאמור להשכרה ארוכת טווח, כשבתום תקופת הפעלה בת 20 שנים, תהיה שיכון בינוי רשאית למכור את הדירות בשוק החופשי. בהתאם למכרז, ייועדו רבע מיחידות הדיור שייבנו בפרויקט לדיור בשכר דירה מופחת לזכאי תכנית מחיר למשתכן, בשיעור 80% משכר הדירה בשוק החופשי.

עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר התייחס למכרז וציין כי "תכנית 'דירה להשכיר באלנבי', כמו תכניות 'הדסה הקטנה', המשתלה וראשון לציון, והפרויקטים בחיפה, הרצליה, רמת השרון, תל אביב, גן יבנה ושוהם, ייצרו מסה קריטית של אלפי יחידות דיור להשכרה ואלטרנטיבה אטרקטיבית לטווח ארוך. ביחד עם המאמצים הגדולים שמשקיעים שר האוצר ומטה הדיור הממשלתי, נוכל לראות כבר בתקופה הקרובה פתרונות דיור לאלפי זכאים וזוגות צעירים".

עדיאל שמרון, מנהל רשות מקרקעי ישראל, שהקרקע במקום בבעלותה, בירך על השלמת המכרז ואמר: "אני שמח על הצלחת מכרז נוסף לדיור להשכרה, תכנית הדיור להשכרה מהווה נדבך חשוב בהשלמת תכנית מחיר למשתכן של שר האוצר".

פרויקט זה, כמו פרויקטים אחרים לדיור להשכרה שאותה מוציאה החברה הממשלתית "דירה להשכיר", מחייב את החברה הזוכה במפרט בנייה, תחזוקה וגם בנוסח של הסכם שכירות. לוי ציין כי בזמן הקרוב תפרסם החברה מכרזים באזורי ביקוש נוספים – בהם מכרז שייצא לדרך בראשון לציון, במסגרתו יוקמו שני מגדלי מגורים בני 23 קומות שיכללו יחד 180 דירות בשכונת "הרקפות" במזרח העיר. המתחם סמוך למתחם צריפין המתוכנן (17,000 יח"ד) ויהיה סמוך גם לפארק ירוק בשטח של עשרות דונמים. עוד צפוי: מכרז במתחם "הדסה הקטנה" בירושלים בו ייבנו ארבעה מגדלי מגורים בני 18 קומות ובסך הכל 450 דירות. הפרויקט ייבנה מעל 6000 מ"ר של מסחר ותעסוקה בשכונת קריית יובל בירושלים, ובסמוך לתחנת הרכבת הקלה.

יו"ר דירה להשכיר, זוהר ינון, הביע סיפוק מהעובדה שבמכרזי דירה להשכיר משתתפות החברות המובילות בתחום הנדל"ן בישראל. "אני שמח שחברות מובילות דוגמת אביב, אזורים וכמובן שיכון ובינוי, משתתפות במכרזי החברה, דבר המעיד על אטרקטיביות המכרזים הן ליזמים והן לציבור הרחב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully