וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4,200 דירות יוקמו במודיעין – רבע מהן דירות קטנות

14.8.2016 / 14:51

תכנית מורשת, המשתרעת על פני כ-1,100 דונם ממערב לכביש 3 בעיר, תכלול אלפי דירות חדשות שיתווספו לעיר – כרבע מהן דירות קטנות. התוכנית אושרה להפקדה על ידי הוועדה המחוזית מרכז ועם אישורה הסופי היא תביא גם להקמת שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף 23,000 מ"ר

הדמייה מורשת מודיעין. יער אדריכלים ומתכנני ערים,
הדמיית הפרויקט/יער אדריכלים ומתכנני ערים

תוספת משמעותית בדרך למודיעין: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז אישרה להפקדה את תכנית 'מורשת' הכוללת 4,200 יחידות דיור בעיר מודיעין. התוכנית החדשה, שטרם אושרה סופית, מקצה כרבע מכלל יחידות הדיור בה לטובת דירות קטנות - כ-1,050 במספר - וכוללת גם שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של 23,000 מ"ר.

תכנית מורשת צפויה להשתרע על שטח של 1,140 דונם, ממערב לכביש 3 בעיר ובמנהל התכנון במשרד האוצר ציינו כי היא שמה דגש על שימור השטחים הפתוחים. בין השאר ישנה התייחסות בנושא זה לאתר הארכיאולוגי חרבת א-שון, לאזור הבוסתנים ולפארק נחל ענבה המצטרף לפארק שכונת "נופים".

תכנית שכונת מורשת היא חלק מהסכם הגג שנחתם בחודש ינואר 2014 בין רשות מקרקעי ישראל, משרד האוצר ומשרד הבינוי והשיכון עם עיריית מודיעין. תכנית זו כוללת בין השאר 300 יחידות דיור המיועדות לדיור מוגן. יזם התוכנית היא עיריית מודיעין ותכנונה הופקד בידי "יער אדריכלים". התוכנית תחובר למערכות תחבורה ציבורית, הכוללות בין השאר מערך אוטובוסים וכן חיבור לתחנות הרכבת בעיר, לצד רשת של שבילי אופניים ושבילים להולכי רגל.

  • עוד באותו נושא:
  • מודיעין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully