וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

24 יחידות בדיור בר השגה למגזר הערבי ייבנו ביפו

9.8.2016 / 10:36

חברת משה חדיף בניין והשקעות בע" תבנה את הדירות ברחוב מיכאלאנג'לו בעיר. הדירות יימכרו לזכאים במחירים הנעים בין 730 אלף למיליון שקל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רחוב מיכאלאנג'לו/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרויקט נוסף לדיור בר השגה יוצא לדרך בתל אביב יפו - והפעם עבור המגזר הערבי: העירייה מדווחת כי לאחרונה נחתם הסכם עם חברת משה חדיף בניין והשקעות בע"מ, לבניית 24 דירות ברות השגה המיועדות למכירה לזכאים מקרב האוכלוסייה הערבית. הפרויקט כולל מגרש בשטח בבעלות עירונית של כ- 900 מ"ר בו יוקם בניין בן 3 קומות למגורים בו דירות שגודלן הממוצע כ-65 מ"ר ברחוב מיכאלאנג'לו 17-15 ביפו.

הדירות שתקים החברה יימכרו לזכאים מקרב האוכלוסייה הערבית ביפו בהתאם לקריטריונים שתקבע מועצת העירייה ובמחירים אשר ינועו בין כ-730 אלף שקל לכמיליון שקל לדירה, תלוי בגודל הדירה ובמאפייניה (דירת גן /גג). בעירייה ציינו כי על השטח חלות תב"ע ותכנית עיצוב מאושרות, כאשר הליך הוצאת היתרי הבניה נמצא בעיצומו וצפי התחלת הבניה הינו במהלך 2017. עם זאת, טרם נקבעו הקריטריונים לזכאות לדיור בר השגה לאוכלוסייה הערבית.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי התייחס למהלך וציין כי "כחלק מהתוכנית העירונית להקלה במצוקת הדיור ועל רקע הצרכים המיוחדים של הקהילה הערבית, ראינו לנכון לקדם פרויקט של דיור בר השגה ייחודי ביפו שהיום, לאחר קשיים רבים, יוצא לדרך. ועדיין יש לזכור שמדובר בפרויקט אחד שיכול לשמש מודל אך לא לפתור את הבעיה באופן כללי. אני מצפה מהממשלה לעגן את נושא דיור בר ההשגה ולהקצות את הקרקע הנדרשת באופן שישפיע בצורה רחבה יותר. אנחנו נמשיך ככל יכולתנו למצוא פתרונות מסוג זה גם בעתיד".

מעיריית תל אביב-יפו נמסר עוד כי ההשקעה העירונית בפרויקטים של דיור בר השגה מגיעה ל-10% מהתקציב העירוני. בשנים האחרונות אוכלסו בתל אביב-יפו, לראשונה בארץ, כ-85 דירות במחירים ברי השגה, בפרויקט העירוני בגני שפירא, בדירות ביד אליהו ובפרויקט מגורים פרטי ברחוב מיכאלנג'לו ביפו.

  • עוד באותו נושא:
  • יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully