וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכסוך בין דיירי מתחם שרונה לגינדי החזקות הגיע לבית המשפט

5.5.2016 / 19:17

בית המשפט התווה לוח זמנים קצר לטיפול במפגעים בשרונה מרקט, בהסכמת שני הצדדים

צילום: יותם רונן ,עריכה: ניר חן

הסכסוך בין דיירי פרויקט שרונה לחברת גינדי הגיע לבית המשפט: דיון ראשון שהתקיים היום על דרישת הדיירים לסגור את פעילות שרונה מרקט עד להסדרת המפגעים במתחם הסתיים בפשרה. בית המשפט התווה לוח זמנים קצר יחסית לטיפול במפגעים במרקט, בהסכמת שני הצדדים.

לקריאה נוספת:
קמדן מרקט בידיו: טדי שגיא חושף את התוכניות לפיתוח מרכז לונדון
התחנה המרכזית בתל אביב: העירייה רוצה ארנונה מבעלי חנויות ללא גישה לעסק
בפסגות מזהירים: מספר משקי הבית יגדל דרמטית, התחלות הבנייה - לא

על פי החלטת שופט בית משפט השלום בתל אביב, עמית יריב, על המומחים שמונו על ידי החברה כבר לפני כמה חודשים להגיש את המלצותיהם עד 22 בחודש. עד כה טענו הדיירים כי המומחים מתעכבים בעבודתם וכי הסחבת בעניינם גורמת להם נזק. השופט קבע עוד כי אם גם לאחר הגשת הדוח מטעם המומחים תשרור מחלוקת בין הצדדים והנושא לא ייפתר, ימנה בית המשפט מומחה מטעמו.

גינדי שרונה. ניב אהרונסון
דיירי שרונה בבית המשפט היום/ניב אהרונסון
עו"ד גבי ספרן ולירון כהנא. ניב אהרונסון
עורכי הדין של דיירי שרונה, אבי שרף וגבי ספרן/ניב אהרונסון

מי שייצג את הדיירים הם עו"ד אבי שרף וגבי ספרן, ממשרד נחושתן ספרן שרף. בשיחה עם וואלה! NEWS אמר עו"ד ספרן כי "בית המשפט הצליח להביא את הצדדים להסכמות פרקטיות אשר, אם יקויימו, יובילו להסרתם הסופית של המפגעים החמורים שקיימים במגדלי המגורים בגין פעילות שרונה מרקט הגורמים סבל רב לדיירים. אם אכן כך יהיה, מדובר בתהליך מבורך מבחינת הדיירים – שמקווים שבכך יצומצמו הנזקים שנגרמים להם".

ספרן הבהיר כי בדצמבר 2015 היה הסכם בין הצדדים שקבע כי מומחים מטעם החברה יטפלו בליקויים, אך לדבריו, "התברר כי החברה לא מתקנת את הליקויים והמפגעים ממשיכים להפריע. על רקע העיכוב בטיפול הוגשה בקשה למתן צו מניעה זמני בבית המשפט השלום בתל אביב."

עו"ד אייל רוזובסקי ועו"ד מור פינגרר ממשרד מיתר-ליקוורניק המייצגים את גינדי החזקות אמרו בתגובה כי "חברת גינדי החזקות מרוצה מכך שהוסר האיום של הדיירים לסגור את שרונה מרקט. בית המשפט סייע לדיירים לרדת מהעץ הגבוה שעליו טיפסו ובעצם חזר למתווה שהוסכם לפני חודשים רבים ועוכב ע"י הדיירים, לפיו מומחה מוסכם יקבע על התיקונים וביצועם. חברת גינדי החזקות תפעל לפי קביעת המומחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully