וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו בונים גם בפריפריה - גם שם אפשר להרוויח"

21.4.2016 / 14:24

בראיון לאולפן וואלה! NEWS טוען סמנכ"ל השיווק של חברת י.ח. דימרי, עמוס דבוש, כי מחיר למשתכן לא תוריד את מחירי הדירות ותומך בייבוא חברות בנייה זרות לארץ

עריכה: ניר חן

"מחיר למשתכן הוא למעשה מחיר למסתכן. החברות שמתמודדות במכרזי מחיר למשתכן מסכנות את עצמן, הבנקים לא מוכנים לממן וללוות את הפרויקטים האלה בגלל הרווחיות המסוכנת. עובדה שרוב החברות הן לא כאלה שיש מאחוריהן רקורד עשיר. מתח הרווחים הנמוך הזה מאוד מסוכן", כך אמר בראיון לוואלה! NEWS עמוס דבוש, סמנכ"ל השיווק בחברת י.ח דמרי. דבוש העריך כי למכרזי הדירות המוזלות לא תהיה כל השפעה על המחירים בשוק.

דבוש התייחס למהלך הממשלתי של הבאת חברות בנייה זרות לשוק המקומי – מהלך שזכה לביקורת רבה מצד התאחדות הקבלנים ואמר: "אני אולי אפתיע בכך שאני חושב שזה דבר מצוין להביא לכאן חברות בנייה זרות. גם אם יביאו ידיים עובדות וגם אם יביאו חברות בנייה זרות, זה יכול לעזור – אנחנו מברכים על כך וסבורים כי זה יכול לסייע לענף".

סוגיה נוספת שאליה התייחס דבוש היא בנייה של פרויקטי מגורים בפריפריה, במסגרתה מתח ביקורת על חברות שמעדיפות להתמקד באזורי ביקוש. "יש חברות שבוחרות להתעלם מהפריפריה. אנחנו בונים בכל הארץ. גם בפריפריה גרים אנשים וגם שם צריך לבנות וגם שם ניתן להרוויח. לא רק בתל אביב אפשר להרוויח", אמר.

בכל הנוגע למחירי הדיור בשוק, העריך דבוש כי בשנתיים הקרובות מגמת ההתייקרות בשוק תימשך, בין השאר בשל התמשכות הליכי התכנון – סוגיה המעכבת פרויקטי מגורים רבים ומקשה על הגדלת ההיצע בטווח הקצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully