וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתמונות: כך השחיתה ענבל אור את ביתה בצפון תל אביב

20.4.2016 / 11:13

ענבל אור הותירה בדירה בצפון ת"א חובות עתק של מים וחשמל, גנבה חשמל מהשכנים ו"הציבה ג'קוזי מפואר על מרפסת תלויה בבית ללא אישור קונסטרוקטור, לאור כך המרפסת התעקמה ושקעה". המפרק מבקש לעשות שימוש בכוח סביר כדי לפנות את אור מהדירה שפלשה אליה מגבעתיים

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

ממדי פרשת ענבל אור אינם מפסיקים להפתיע: במסמכים שהוגשו היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נחשפה תמונת מצב סוריאליסטית בנוגע להתנהלותה הפרטית של אור. על פי התיעוד שהוגש לבית המשפט, הותירה אור חורבן והרס בדירה שבה התגוררה עד לאחרונה בצפון תל אביב, לצד חובות גדולים לחברת החשמל וחובות של חשבונות מים לעיריית תל אביב. על פי העדויות, אור, שהתגוררה בדירה זו ברחוב דימיטרי שוסטקוביץ' עד לאחרונה, אף בנתה באופן בלתי חוקי בריכה וג'קוזי בדירה.

תושבי גבעת עמל תובעים את המדינה והעירייה ב-400 מיליון שקלים
תביעות הדדיות בין גינדי החזקות ודיירי שרונה
"העתקת מכון וולקני תביא לביטול הסכם הגג בראשל"צ"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדירה שהושחתה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדירה שהושחתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסמכים אלו הוגשו בתשובה לבקשתה של אור מבית המשפט בימים האחרונים, ולפיה תוכל להישאר בדירה שאליה פלשה בימים האחרונים ברחוב הל"ה בגבעתיים. אור טענה כי הדירה נרכשה מכספים פרטיים, אך נרשמה בטעות על שם החברה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדירה שהושחתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהמסמכים שהוגשו כעת עולה כי אור פלשה לדירה בגבעתיים, לאחר שנטשה את הנכס בצפון תל אביב – והותירה אחריה נזקים וחובות רבים. "על פי הידוע, החייבת אף בנתה ללא היתר בריכה בנכס בעלות של 115,050 שקל ששולמה מחשבון חברת אור סיטי נדל"ן ביום 20.6.15. כמו כן, ממידע שנמסר על ידי בעל הנכס, החייבת הציבה ג'קוזי מפואר על מרפסת תלויה בבית וזאת ללא אישור קונסטרוקטור, לאור כך המרפסת התעקמה ושקעה וככל הנראה נגרמו נזקים למושכר".

עוד מצוין במסמכים כי בביקורו של עו"ד רז בנכס לא אותר הג'קוזי "וככל הנראה הוברח ע"י החייבת (ענבל אור)".

מהמסמכים עולה כי חברת החשמל ניתקה את החשמל לנכס לאור חוב בסך 24,000 שקל, שלא שולם. כמו כן, ממכתב שהיה בתיבת הדואר, נראה כי החייבת אף לא שילמה ארנונה לעיריית תל אביב וכן חשבונות מים ולפיכך הוטלו עיקולים על חשבונותיה. מהמסמכים שהגיש המפרק עולה כי לאחר ניתוקה מחשמל, העבירה אור חשמל מהשכנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדירה שהושחתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בתום הסיור בנכס, החליף עו"ד יואב רז בסיוע חברת הרמטיקס בע"מ את המנעול במושכר ודאג לשמר את הנכס עד להחלטה אחרת. הח"מ פועל במשותף עם בעל הנכס על מנת להשיבו לידיו. לפיכך, טענת החייבת בסעיף 7.1 לתגובתה כי פינתה את הנכס "באופן סביר ואחראי" הינה טענה חצופה, בלשון המעטה".

עוד נכתב כי החייבת פשוט נטשה את הבית ועברה לבית מלון לאחר שלא היה באפשרותה לשלם מחשבונות החברות את חשבון החשמל של הנכס וכן את התשלומים השוטפים לאחזקת הנכס אשר לטענתה הינם יקרים. החייבת לא עברה לבית מלון "לשלב ביניים", אלא פשוט עברה למלון כמוצא אחרון לאחר שלא ניתן לעשות שימוש בבית שאין בו חשמל", לשון המסמכים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדירה שהושחתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממסמכי הבקשה עולה כי המפרק מבקש מבית המשפט לאפשר לו "לעשות שימוש בכוח סביר" על מנת להוציא את אור מהדירה אליה פלשה על פי החשד לגבעתיים. עוד נכתב כי המפרק "מטיל ספק באותנטיות הסכם השכירות" שאור מציגה לגבי הדירה בגבעתיים.

"לא בכדי החייבת לא הציגה איזושהי ראיה כי שילמה, מראש דמי שכירות לכל התקופה בסך 160,000 שקל לחברה. יוער כי החייבת מודה בתגובה כי באותו מועד נסגרו מקורותיה הכספיים כך שלא מובן כיצד יכולה הייתה לשלם לחברה את דמי השכירות ל-24 חודשים מראש", נכתב. המפרק מתייחס לטענותיה של אור בנוגע לכך שהיא קנתה את הדירה בגבעתיים מכספה הפרטי, וכי הרישום על שם החברה בוצע כטעות חשבונאית וכותב: "כיצד רישום דירה בשווי 4-4.5 מיליון שקל על שם חברה במקום החייבת הינו "טעות חשבונאית"?!.

האם גם בבקשה להקפאת הליכים אותה הגישה החייבת, בצירוף תצהיר, שם נרשמה הדירה בבעלות חברת אליענה אור בע"מ – נעשה הדבר עקב טעות? במידה וכך, התצהיר התומך בבקשה להקפאת הליכים הנו תצהיר שקרי. בנוסף לכך, החברה נטלה משכנתא מבנק מזרחי טפחות לצורך רכישת הדירה. האם גם נטילת המשכנתא ע"י החברה נעשתה בטעות?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully