וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל אור לא מוותרת: השאירו לי את הרכב לפסח

19.4.2016 / 13:57

לאחר שבית המשפט דחה את בקשתה של ענבל אור לשמור ברשותה את רכב הלנדרובר שלה משום שהיא אם חד הורית הגישה אור בקשה דומה נוספת בטענה שהיא זקוקה לרכב לצרכי עבודה. השופט דחה את בקשתה ואור הגישה בקשה נוספת. במקביל ביקשה אור למנוע את פינוייה מהדירה בגבעתיים

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

סאגת ג'יפ הלנדרובר של אשת העסקים ענבל אור לא נגמרת: אור הגישה בקשה נוספת לבית המשפט וביקשה מהשופט איתן אורנשטיין לעכב את מסירת הרכב. לטענתה היא זקוקה לרכב מכיוון שהיא משתמשת בו לצרכי עבודתה. אור אף כתבה בבקשה כי אמה נכונה לשמש כערבה מטעמה ולחתום על שטר ערבות בגובה חובה של אור בגין רכב הלנדרובר.

השופט אורנשטיין דחה את בקשתה של אור וקבע כי אינו רואה סיבה לקבלה. "את טענותיה אלה היה על המשיבה לשטוח במסגרת התנגדותה ולא להעלותן לראשונה לאחר ההחלטה. טענתה דהיום שלפיה הרכב דרוש לה לצרכי עבודתה לא הועלתה ולו בעקיפין בהתנגדות שהגישה המשיבה לבקשה שבה נטען כי הרכב דרוש לה לשם הסעת ילדיה הקטנים", כתב אורנשטיין בהחלטתו. אור נדרשה למסור את הרכב עד השעה 12:00 היום. בהמשך הגישה אור בקשה נוספת בעניין הרכב. הפעם ביקשה אור להשאיר בידיה את הרכב לתקופת הפסח - בין השאר משום שזה חג שנושא בחובו משמעויות של חירות. גם הפעם דחה השופט את בקשתה.

ביום רביעי דחה בית המשפט את בקשתה של אור לבטל את הדרישה להפקיד את רכבה. לפי ההחלטה, היא תדרש להפקיד את הג'יפ מדגם "לנד רובר" עד היום. עורך הדין איתן ארז, בתפקידו ככונס הנכסים הזמני לנכסיה של אור, ביקש אישור להחרמת הג'יפ וכן כל כלי רכב נוסף שבבעלותה. בית המשפט הורה על הפקדת הרכב לאלתר, בעיקר לאור העובדה כי היה עליה לעשות כן לפני כשבוע. "לפנים משורת הדין, ניתנה לה ארכה להפקיד את הרכב במגרש לא יאוחר מיום 19.4.16 בשעה 12:00. אם לא תעשה כן, מוסמך כונס הנכסים הזמני לתפוס את הרכב בכל מקום שבו הוא נמצא ולאחסנו במגרש הרכב כמפורט בבקשה. כונס הנכסים הזמני רשאי להסתייע בצד שלישי לשם תפיסת הרכב ואחסונו", נקבע. בבקשתה הקודמת טענה אור כי היא זקוקה לרכב משום שהיא אם חד הורית לארבעה ילדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ביתה של ענבל אור בגבעתיים. אבי כהן
דירתה של ענבל אור בגבעתיים/אבי כהן

במקביל הגישה אור את תשובתה לבקשת המפרק לאסור את כניסתה לדירה שברשותה ברחוב הל"ה בגבעתיים. אור קבלה על כך שהבקשה הגיעה, לדבריה, למשרדו של עורך דינה במועד מאוחר שלא נתן בידה שהות מספקת להכין את תגובתה וטענה כי הדירה המדוברת נרכשה מכספיה הפרטיים וכי העובדה שהיא רשומה על שם חברת אליענה אור מקורה בטעות חשבונית בלבד. עוד טענה אור כי אינה מבקשת להישאר בדירה מחסד אלא כי שילמה את דמי השכירות על הדירה מראש ל-24 חודשים.

לטענת אור אין סיבה כלכלית לפנותה מהדירה כחלק מתהליך הפירוק משום שאין מדובר בפלישה הפוגעת בקופת הפירוק כי אם בשכירת דירה כדין. אור טענה כי המפרק לא הסביר באורח מספק מדוע ברצונו לפנותה מהדירה. לדברי אור בבקשתה המפרק חרג מסמכותו בבקשתו לפנותה מהדירה.

עוד נדרשת אור להחזיר גם תכשיטים שרכשה במאות אלפי שקלים. לכונס הנכסים נודע כי חתמה על הסכם משכון עם חברת תכשיטים לאחר שניתן צו הקפאת ההליכים. המפרק, עו"ד איתן ארז דורש לחייב את אור להחזיר לקופת הכינוס את כל התכשיטים שנרכשו לאחרונה בשווי מאות אלפי שקלים. התכשיטים כוללים: טבעת יהלומים שנרכשה בינואר האחרון, צמיד יהלומים, תליון יהלומים, עגילי יהלומים, שען קרטייה. ממסמכים שהוגשו לבית המשפט עולה כי עוד קודם, ב-2014, רכשה אור גם שני שעוני רולקס מכספי החברה.

בממסכים שהגיש ארז לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוא מציין כי התגלה לו שענבל אור חתמה ב-29 במרץ (לאחר הינתן צו הקפאת ההליכים לנכסי החברות ולנכסיה שלה) על הסכם משכון עם "יאנוש תכשיטים", לפיו עבור משכון מספר תכשיטים שלה: 7 טבעות משובצות יהלומים ואבני חן וזוג עגילים משובץ אבני חן ויהלומים (שעפ"י ההסכם נרכשו תמורת 176,880 שקל + מע"מ), נמסר לה סך של 10,000 דולר. עו"ד ארז מציין, כי פנה ליאנוש תכשיטים בעניין זה על מנת שלא לבצע שום דיספוזיציה בתכשיטים ובימים הקרובים בכוונתו לעתור לבית המשפט בבקשה מתאימה.

עדכון ראשון 9:27

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully