וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל אור נדרשת להשיב עשרות צ'קים שלקחה מכספת החברה

18.4.2016 / 15:35

המפרק שמונה לחברת אור סיטי הגיש עוד שתי בקשות כספיות: לחייב את ענבל אור להחזיר עשרות צ'קים שלקחה ולחייב את אחיה של אור להשיב לקופת הפירוק כ-325 אלף שקל שמשך מקופת החברה

עריכה: ניר חן

צרות נוספות לענבל אור: עו"ד איתן ארז, שמונה למפרק חברת אור סיטי נדלן, הגיש לבית המשפט המחוזי בתל אביב שתי בקשות נוספות בנוגע לכספים של ענבל אור ושל אחיה, שעבד בתפקיד בכיר במערך המכירות של החברה.

בבקשה הראשונה דורש המפרק לחייב את אחיה של ענבל אור, חיים קריאף, להשיב לקופת הפירוק כ-325 אלף שקל, שאותם משך, לטענת המפרק, מקופת החברה. הבקשה השנייה מבקשת לחייב את אור להשיב עשרות צ'קים שלקחה מכספת החברה לאחר שניתן צו הקפאת ההליכים. לדברי המפרק, היא התחייבה למסור את הצ'קים באמצעות עורך דינה, אך לא עשתה כן, וקיים חשש שפרטה אותן במשרדי ניכיון צ'קים.

על פי המסמכים שהוגשו לבית המשפט, אחיה של אור, נמצא בחוב עקב משיכות כספים שונות. משיכה אחת על סך 152 אלף שקל, משיכה נוספת על סך 172 אלף שקל וסכום נוסף של כ-161 אלף שקל, שבגינה מציין המפרק כי לא ברור כיצד נסגרה יתרת חוב זו על ידי רו"ח. המפרק מציין כי גם אם נתעלם מהחוב האחרון הרי שמדובר ביתרת חוב של לפחות כ-325 אלף שקל, שאחיה של אור מחזיק כלפי החברה.

במרכזה של הבקשה השנייה עומדת אור עצמה, שמתוארת כמי שלקחה מכספת החברה עשרות המחאות. על פי המסמכים שהוגשו, אור לקחה את ההמחאות בתאריך 27 במרץ בפגישה שבה נכחו עורכי דין. לטענת המפרק, כשנשאלה אור לפשר ההמחאות, השיבה כי תמסור אותן באמצעות בא כוחה דאז, עו"ד ראובן בילט. עם זאת, לטענת המפרק, המחאות אלו מעולם לא הושבו על ידי אור.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully