וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל אור: כגרושה ואם לארבעה – אני זקוקה לרכב

12.4.2016 / 12:22

עורך דינה של ענבל אור שלמה טופז העביר לבית המשפט מכתב בבקשה לדחות את דרישת מפרק החברה, עו"ד איתן ארז, להפקיד את רכב הלנדרובר שלה. "הרכב אינו מותרות כי אם הכרח"

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

העיסוק סביב רכב הלנדרובר היוקרתי של ענבל אור, מגיע לסיבוב נוסף בבית המשפט: במכתב תגובה ששיגר עורך דינה של אור, עו"ד שלמה טופז, שהחל לייצגה בימים האחרונים – הוא מבקש מבית המשפט שלא להיעתר לבקשת מפרק החברה בנוגע לרכב הלנדרובר שברשותה ולהתיר לה להמשיך ולהחזיק בו, בעיקר מסיבות אישיות.

במכתב מציין עו"ד טופז כי בבקשת המפרק, עו"ד איתן ארז, לא הוכחה כל כוונה להבריח את הרכב וכי אין יתרון בתשלום עלויות נוספות עבורו – הכרוכות באחסנתו. במוקד הבקשה שוטח פרקליטה של אור גם נימוקים רבים הקשורים למציאות חייה היומיומית של אור, כאם לארבעה ילדים – בהם גם תינוק בן פחות משנה.

"אחזקה ושימוש ברכב לאם חד הורית האחראית לגידולם של ארבעה ילדים קטינים, אשר הקטן שביניהם הוא תינוק בן פחות משנה, אינם מותרות במדינת ישראל – אלא בבחינת הכרח ומבלי להלאות את בית המשפט בכל המשימות היומיומיות של אישה גרושה, המטפלת בילדיה", נכתב.

במכתב מציין עו"ד טופז כי אמנם מדובר ברכב יקר, אך כי לא תצמח לדבריו כל תועלת בהפקדתו וירידת ערכו במגרש, מהלך שטומן בחובו עלויות נוספות – כשבפועל תצטרך אור לשכור רכב חלופי לצורך פעילותה היומיומית. עוד מבהיר עו"ד טופז כי אור שוקדת על הכנת דו"ח בו תפורט מצבת הנכסים שבבעלותה – וכן יפורטו בו ההיבטים הכלכליים הנוגעים לכל נכס, באופן שיקבל על עבודתו של בית המשפט ושל כונס הנכסים בתהליך פירוק החברה.

מכתב זה נשלח בשעות האחרונות, במקביל להליך המכירה של תכולת משרדיה של חברת אור סיטי במגדלי עזריאלי. הליך המכירה, שהחל בשעות הבוקר וצפוי להימשך בימים הקרובים, כולל את מכירת כל תכולת המשרדים – כולל ספות מעור, פלזמות, ריהוט משרדי וציוד מחשבים. ברשימת הציוד המלאה מופיעים גם מיקרוגל, מיני בר, תמונות ומכונה לספירת כסף מזומן. מהלך זה מגיע כחלק ממהלך כולל לפינוי משרדיה היקרים של הקבוצה עבורם שילמה אור כ-80 אלף שקלים בחודש – לטובת משרדים צנועים בעלות של כ-7,000 שקלים. מהלך זה, שמגיע במקביל להליך פיטורי העובדים בחברה, מטרתו קיצוץ דרסטי בהוצאות השוטפות של החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully