וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסלים את משרדי ענבל אור: החלה המכירה הפומבית

12.4.2016 / 10:50

ציוד משרדי הפאר של אשת הנדל"ן יימכר היום במכירה פומבית, בעקבות החלטת המפרק של החברה לפנות את המשרדים במגדלי עזריאלי בתל אביב. אמה של אור: "שוברים אותה כי היא אישה חזקה". צפו ברשימת הציוד המלאה באולפן וואלה! NEWS

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

ציוד משרדי הפאר של אשת הנדל"ן ענבל אור יימכר היום (שלישי) במכירה פומבית. המכירה מגיעה בעקבות החלטת המפרק שמונה לחברה, עו"ד איתן ארז לפנות את המשרדים במגדלי עזריאלי בתל אביב ולעבור למשרדים קטנים בשכירות של 7,000 שקל בחודש.

בשעה האחרונה הגיעו למשרדי אור מספר מצומצם יחסית של מתעניינים, לצד סקרנים רבים ונוכחות גבוהה של כלי התקשורת. עם המתעניינים נמנים סוחרים וגם שוכרי משרדים, שמבקשים לבחון אפשרות לרכוש ציוד משרדי במחיר מוזל.

בשיחה עם וואלה! NEWS העריך אחד המתעניינים כי שוויו של הציוד במשרדיה של קבוצת אור סיטי, שככל הנראה נרכש במאות אלפי שקלים, צפוי להיות נמוך מאוד, בין השאר, בשל מצבו. "חלק מהציוד פה בלוי מאוד והפערים בין שוק יד שנייה ליד ראשונה בתחום הריהוט הוא אדיר. הציוד שעומד כאן למכירה לא שווה הרבה - אנחנו נבחן את התכולה ונגיש הצעה", אמר.

הבוקר הגנה אמה של ענבל אור, מיכל אור, על בתה בראיון לגלי צה"ל. "הבת שלי עושה מאזנים? הבת שלי עושה פקודות יומן? הבת שלי עושה הנהלת חשבונות? היא לא יודעת הנהלת חשבונות, לא יודעת לעשות פקודות יומן". לדברי האם "היא טעתה כשהכניסה עובדים. יש לה 27 עובדים, שזה הרבה. בשנתיים האחרונות היא לא עשתה בדיקה מי נכנס אליה לחברה. מפה מתחילה הבעיה. זו הטעות הראשונה. היא טעתה גם כשנשארה רק עם בנק אחד. הבחורה שבורה לחלוטין. כמה שהיא אמרה שהיא חזקה, הם עוד יותר שוברים אותה. בגלל שהיא חזקה. בגלל שהיא אישה".

רשימת הציוד העומד למכירה (כמקשה אחת)

רשימת ציוד ענבל אור. צילום: יעל דראל, מערכת וואלה!
רשימת ציוד ענבל אור/מערכת וואלה!, צילום: יעל דראל
רשימת ציוד ענבל אור. צילום: יעל דראל, מערכת וואלה!
רשימת ציוד ענבל אור/מערכת וואלה!, צילום: יעל דראל

"החברות שוכרות משרדים מפוארים המשתרעים על כ-527 מ"ר בדמי שכירות של כ-120 שקל למ"ר במרכז עזריאלי בתל אביב בעלות של כ-80 אלף שקל לחודש כולל דמי ניהול", ציין ארז במסמכים שהגיש לבית המשפט. ארז מבקש להעסיק סמנכ"ל תפעולי לקבוצה בשכר חודשי צנוע יחסית של 10 אלף שקלים למשך 3 חודשים וכן לשכור משרד קטן בדמי שכירות של כ-7,000 שקלים לחודש.

ענבל אור. צילום: יעל דראל, מערכת וואלה!
משרדי החברה/מערכת וואלה!, צילום: יעל דראל

ארז ציין עוד כי לצורך קיצוץ מידי של ההוצאות שיושתו על קופת הפירוק ישלח עוד היום מכתבי פיטורין לכל עובדי החברות וציין בבקשתו כי ההחלטה למנות סמנכ"ל תפעולי נוגעת לעובדה כי ממועד תחילת הקפאת ההליכים נגד החברה התקבלו במשרדו של המפרק עשרות פניות מרוכשים לקבלת מסמכים ממשרדי החברה והוא מעריך כי נתונים אלו יהיו חייבים להיות זמינים לחודשים הקרובים.

המפרק הודיע עוד כי בכוונתו להזמין שמאות לצורך הערכת שווי הציוד המצוי במשרדי החברה במשרדי עזריאלי ולהתיר לו לפרסם הזמנה להציע הצעות למכירת הציוד. "במשרדי החברה במרכז עזריאלי קיים ציוד משרדי רב ויוקרתי לרבות ספות, שולחנות, ציוד מחשבים, תמונות, מקררי מיני בר, מסכי פלזמה ועוד. לצורך מכירת הציוד ופינוי המושכר, מבוקש עם כן להתיר למפרק הזמני לשכור את שירותיו של שמאי שיערוך שמאות בנוגע לשווי הציוד וכן להתיר למפרק הזמני לפרסם הזמנה להציע הצעות", ציין.

ענבל אור. צילום: יעל דראל, מערכת וואלה!
משרדי החברה/מערכת וואלה!, צילום: יעל דראל

במקביל, לאחר שפורסם כי אור החליפה בחודשיים האחרונים לא פחות מ-9 עורכי דין – עניין שהקשה מאוד על קבלת תמונת מצב מדויקת באשר למצב החברה - דווח לבית המשפט כי עו"ד ראובן בילט שייצג אותה עד כה בהליך המשפטי, לצדו של עו"ד דן נובהארי, הודיע על הפסקת עבודתו.

(עדכון ראשון 9:15)

ענבל אור. יעל דראל, מערכת וואלה! NEWS
משרדי החברה/מערכת וואלה! NEWS, יעל דראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully