וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כונס הנכסים דורש מענבל אור: הפקידי את הלנדרובר שלך

7.4.2016 / 15:27

אור נדרשה להפקיד את רכב הלנדרובר שבבעלותה עד לשעה 10:00 היום – אך לא עשתה זאת. כעת הגיש כונס הנכסים, עו"ד איתן ארז, בקשה לבית המשפט כי יתאפשר לו לתפוס את רכבה וכן כלי רכב אחרים שבבעלותה במטרה למנוע את הברחתם

עריכה: ניר חן

כמה ימים לאחר החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, כי קבוצת אור סיטי בשליטת ענבל אור, תיכנס להליך של פירוק ולאחר שאור עצמה נחקרה במשטרה – כעת מגיעות גם דרישות מצד כונס הנכסים, עו"ד איתן ארז, שמונה לחברה בנוגע לרכושה הפרטי של אור וטוען כי אור לא עמדה בדרישות בית המשפט.

בבקשה שהוגשה היום לבית המשפט על ידי ארז מבקש הכונס לקבל לידיו את רכב הלנדרובר שבבעלותה וכל כלי רכב אחר שבבעלותה ומציין כי "בהמשך להחלטה התבקשה הגברת אור להפקיד את הרכב (המשועבד לבנק מזרחי טפחות בע"מ) וכן כל רכב נוסף שבבעלותה עד ליום ה' 7.4.2016 בשעה 10:00 ואת כל המסמכים הנוגעים לרכב לרבות רישיון רכב, תיק טיפולים, מסמכי רכישה וכמובן את מפתחות הרכב. עד למועד זה לא פעלה הגברת אור על פי הוראות הכונס הזמני ולא הפקידה את רכבה במגרש", צוין.

בהמשך מציין הכונס כי "בנסיבות אלו ועל מנת למנוע הברחה של הרכב ורכבים נוספים שבבעלות גב' אור (ככל שישנם) מתבקש כבוד בית המשפט להיעתר לבקשה".

בימים האחרונים נחקרה אשת הנדל"ן באזהרה במפלג הונאה במחוז תל אביב של המשטרה. בין השאר נבדקו נגדה חשדות להלבנת הון, הונאה על מכירה כפולה של דירות, שימוש בכספי ציבור ושורה של עבירות נוספות.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully