וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חינוך טוב מעלה את מחירי הדיור? תתפלאו, לא תמיד

רוה איתן, מדלן

9.4.2016 / 9:42

למרות שברוב המקרים המתאם בין מערכת חינוך טובה למחירי הנדל"ן באזור הוא גבוה, לא חסרות מציאות ושכונות בהן ניתן למצוא דירות זולות בסמוך למוקדי חינוך איכותיים. טיפ אתר מדלן שיסדר לכם בית

מערכת וואלה!

רמת החינוך היא אחד השיקולים העיקריים בבחירת דירה, והיא משפיעה מאד על מחירה. כשבוחנים את הישגי התלמידים בבתי הספר ביחס למחירי הדירות, רואים שככל שרמת החינוך בישוב גבוהה יותר, כך מחירי הדירות באותו ישוב גבוהים יותר. מה זה אומר? אם לדוגמא אתם רוצים שילדכם ילכו לבתי ספר בעשירון השמיני, ולא בעשירון השישי, תאלצו להיפרד מעוד כחצי מיליון שקלים.

בישראל קיים אמנם חוק חינוך חינם, והתשלום הישיר של ההורים לבית הספר נמוך ומפוקח, אבל מתברר שחינוך טוב בכל זאת עולה כסף. הרבה מאוד כסף. אך יש גם חריגים. בצפון לדוגמא, תוכלו למצוא שכונות בקרית ביאליק וקרית מוצקין, שמציגות מדד מדלן לחינוך של קרוב ל-80, רמת הישגים מהגבוהות בארץ - והמחירים בהן נמוכים משמעותית מבשכונות אחרות בעלות רמת הישגים דומה. בשורה התחתונה, העובדה כי היום המידע על בתי הספר נגיש, מאפשרת לכם לחקור מראש את רמת הישגי התלמידים ורמת האלימות בכל השכונות בארץ. ללא ספק מידע חשוב שמחזק את היכולת שלכם לקבל החלטה מושכלת ונכונה עבורכם ועבור משפחתכם.

  • עוד באותו נושא:
  • חינוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully