וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תשפיע מחיר למשתכן גם על בעלי הדירות

רוה איתן, מדלן

21.2.2016 / 16:57

מי שבבעלותו דירה או שהיתה בבעלותו דירה בשנים האחרונות לא זכאי להשתתף בתכנית מחיר למשתכן. רוה איתן מאתר נדלן מסביר למה גם לבעלי דירות חשוב להבין מה אומרת התכנית

מערכת וואלה!

תכנית "מחיר למשתכן" שמקודמת בימים אלה, צפויה להזרים לשוק עשרות אלפי דירות חדשות בהנחה של מאות אלפי שקלים. ללא ספק מהלך משמעותי. התוכנית רלוונטית רק לחסרי דירה כך שאם יש דירה בבעלותכם, או אפילו אם הייתה דירה בבעלותכם במהלך שש השנים האחרונות, לא תוכלו לרכוש דירה מוזלת במסגרת התכנית.

אבל, שימו לב, גם אם אינכם זכאים, התכנית צפויה להשפיע עליכם. קבלו דוגמא. נניח שאתם מעוניינים לעבור בקרוב לדירה גדולה יותר. אתם צריכים למצוא במקביל רוכשים לדירה הנוכחית, נכון? אבל אם חסרי הדירות יוכלו בקרוב לרכוש דירות חדשות בהנחה של כ-30% בעשרות ישובים ברחבי הארץ, סביר להניח שהם כבר לא יהיו מעוניינים בדירה שלכם, ואתם עלולים למצוא את עצמכם מתקשים למכור את הדירה במחיר בו תכננתם. ולכן יותר מתמיד, כדי לא לקחת סיכונים מיותרים, יתכן שעדיף להקטין את הסיכון ולמכור את דירתכם הנוכחית בטרם תתחייבו על רכישת הדירה החדשה. זו רק אחת מההשלכות הצפויות. לתכנית משמעויות נוספות. חשוב ללמוד אותה לעומק ולהבין את ההשלכות על השכונות שמעניינות אתכם לפני כל מהלך משמעותי שאתם שוקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully