וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס לוזון מעביר פרויקטים של דורי בניה לניהול דניה סיבוס

אביב לוי

20.3.2016 / 15:14

ההסכם הוא לשנה ובמסגרתו גם יימכר ציוד לדניה סיבוס קבוצת דורי: "ההסכם הוא כחלק מהתמודדות עם האתגרים העומדים בפנינו"

עמוס לוזון. קובי אליהו
השירותים שתעמיד לדורי דניה סיבוס כוללים שירותי ניהול של ביצוע יתרת עבודות בפרויקט בנס ציונה ובפרויקט בהוד השרון . עמוס לוזון/קובי אליהו

אין רגע דל בקבוצת א. דורי. החברה שבשליטת עמוס לוזון דיווחה הבוקר כי חתמה על הסכם שירותי ניהול לחלק מהפרויקטים המבוצעים באמצעות החברה הבת דורי בניה ( 31 +0.98% ) , בידי חברת הנדל"ן דניה סיבוס, וכן למכירת ציוד לדניה סיבוס. הסכם קבלת שירותי הניהול מדניה סיבוס נקבע לשנה, ובדורי הסבירו כי הוא נעשה כחלק מהצעדים שהקבוצה נוקטת "להתמודדות עם האתגרים העומדים בפניה".

השירותים שתעמיד לדורי דניה סיבוס כוללים שירותי ניהול של ביצוע יתרת עבודות בפרויקט בנס ציונה ובפרויקט בהוד השרון תמורת 7% מעלות הפרויקט, שירותי ניהול בפרויקט מגדלי הארבעה בתל-אביב תמורת 2 מיליון שקל, וכן שירותי ניהול בדק בכל הפרויקטים הרלוונטיים של דורי תמורת תגמול חודשי של 500 אלף שקל בנוסף לעלות הבדק. מימוש ההסכם תלוי בכמה תנאים. עוד כולל ההסכם בין הצדדים את מכירת ציוד הבניה של דורי ובו מנופים, מעליות ועוד, לפי מחיר שייקבע על ידי שמאי.

דניה סיבוס עוסקת בביצוע פרויקטים בתחום הבניה למגורים ולא למגורים ולפני פחות משנה מחקה אותה מהמסחר בעלת השליטה, אפריקה ישראל של לב לבייב, באמצעות הצעת רכש לפי שווי חברה של כ-770 מיליון שקל. אפריקה ישראל נמצאת גם היא בתקופה מאתגרת, ומוקדם יותר החודש דיווחה כי תסיים את 2015 בהפסד ענק של 1.8-1.9 מיליארד שקל עקב מחיקות ענק בשווי נכסיה ברוסיה, דיווח שהגביר את חששות המשקיעים לגבי האפשרות להסדר חוב גדול נוסף בחברה, בהיקף של כ-3.5 מיליארד שקל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

מחזיקי האג"ח חוששים

חתימת ההסכם בין הצדדים נעשה ימים ספורים לאחר שמחזיקי האג"ח של קבוצת דורי, בהיקף של 275 מיליון שקל, החליטו לנקוט צעדים משפטיים נגד החברה בגין עסקה שבה היא אמורה לרכוש מידי דורי בניה את חברת רום גבס.

המחזיקים חוששים שעסקה זו, בהיקף של יותר מ-100 מיליון שקל, עלולה להרע את מצבה של קבוצת דורי, ובכך לאיים על יכולתה לפרוע את תשלומי החוב שלה.

במסגרת עסקת בזק שנעשתה בחודש ינואר האחרון, רכש עמוס לוזון את השליטה בקבוצת דורי מידי ענקית הנדל"ן המניב גזית גלוב תמורת פחות מ-10 מיליון שקל. המכירה ללוזון נעשתה לאחר הזרמות עתק של כ-750 מיליון שקל שביצעה גזית גלוב כדי למנוע את קריסתן של קבוצת דורי ודורי בניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully