וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשרדו, אך תתקעו עם השכנים: כמה עולה דירה עם מקלט אטומי משותף בת"א?

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 12:22

במידה ואתם לא מתכננים להיפטר מהעולם בהפצצה הגרעינית הראשונה על ישראל, אך אין לכם כסף לבית פרטי עם מקלט אטומי - דירת מגורים בצפון תל אביב, הממוקמת בבניין עם מקלט אטומי משותף, מהווה הזדמנות אמיתית בשבילכם. כמה יעלה לכם לשרוד?

אנשים תופסים מחסה בעת אזעקה לאחר ירי טילים מאיראן,מקלט בתחנת רכבת נתב"ג, 1 באוקטובר 2024. דור פזואלו, פלאש 90
אנשים תופסים מחסה בעת אזעקה לאחר ירי טילים מאיראן,מקלט בתחנת רכבת נתב"ג, 1 באוקטובר 2024/פלאש 90, דור פזואלו

ברוח התקופה, טרנד המקלטים האטומיים בבתים פרטיים כובש בימים אלו את העולם, ואת ישראל בפרט. כבר פרסמנו לאחרונה על מקלט אטומי לעשירים בלבד בארצנו המאוימת, כאשר קוטג' בנאות אפקה שכולל 5.5 חדרים, 420 מ"ר ומקלט אטומי הוצע למכירה ב-9.2 מיליון שקל.

כעת, נראה כי גם אנשים שמתכננים לשרוד את ההפצצה הגרעינית הראשונה על ישראל שאולי תגיע, ואין להם תקציב לקוטג' עם מקלט אטומי פרטי, יכולים למצוא פתרון: דירה ברחוב שאול אביגור בשכונת אזורי חן שבצפון תל אביב, הכוללת גם "מקלט אטומי ענק בבניין", מוצעת למכירה. כך, לפי אתר "תל אביב אונליין".

אז נכון שאתם ככל הנראה תקבלו הזדמנות ממשית לייצר את דור ההמשך של המדינה לאחר האפוקליפסה שעלולה ליצור התקפה גרעינית על ישראל, אך ככל הנראה תצטרכו לעשות את זה עם השכנים שלכם, שאיתם תוכלו להיתקע למשך שבועיים ועד חודש ימים במקלט אטומי ללא אוויר או חלונות.

במידה ואתם עדיין מעוניינים, הדירה - בגודל 135 מ"ר, עם מרפסת שמש בגודל 12 מ"ר המשקיפה מהקומה השביעית על נוף פתוח לים - מוצעת למכירה בעבור 5.7 מיליון שקל.

יקב כמיסה, פארק דלתון שבגליל. אדריכלית נינה ליזיק פוסטלניק,
יקב כמיסה, פארק דלתון שבגליל/אדריכלית נינה ליזיק פוסטלניק

מקלט אטומי בבניינים משותפים אינו פופולארי בישראל בגלל הצורך במקלט שמגן מפני פיצוץ המייצר הדף וחום, ומפני קרינה גרעינית ונשורת, ולכן הוא מחויב להיות אטום לחלוטין, ולשמש לתקופה שבה לא ניתן יהיה לצאת החוצה כלל למגורים ממושכים.

מקלט רגיל, נזכיר, מגן רק מפני ההדף. גם אם פצצת אטום תנחת, עדיין עד שתצאו מהמקלט צריך שהשפעת הנשורת תפוג וזה עשוי להיות זמן ממושך. אם זה עוזר לכם להרגיש בטוח, אז נבחרי הציבור יהיו מוגנים במקלט הסודי שנבנה במבואות ירושלים, סוג של תיבת נוח לפיקוד העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully