וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלום של כל ישראלי: אחוזת מקלט מפוארת עם חוף ים מלאכותי מוצעת למכירה

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 17:44

אחוזת מקלט מפוארת בצפון מדינת ניו יורק, שבמונחים ישראלים בנויה כמו ממ"ד ענקי עם קירות מחוזקים בפלדה, מערכת סינון מים, דרכי מילוט נסתרים, ואיך אפשר בלי חוף ים מלאכותי וקולנוע פרטי - מוצעת למכירה. כמה? כמו דירה עם ממ"ד בתל אביב

אחוזת מקלט מטורפת בניו יורק מוצעת למכירה. Corcoran country living,
אחוזת מקלט מטורפת בניו יורק מוצעת למכירה/Corcoran country living

בתקופה שבה מלחמה גרעינית כלל עולמית נראית קרובה מתמיד, בתי המקלט הופכים ליותר ויותר נפוצים. תשובה מפנקת לחרדה הזו מציעה אחוזה מפוארת בצפון מדינת ניו יורק, אשר עומדת בימים אלו למכירה בעבור סכום שלא מרטיט את האוזן הישראלית - 2.7 מיליון דולר, השווים כ-10 מיליון שקל. במילים אחרות, כמו דירת 5 חדרים עם ממ"ד בתל אביב.

למרות שניו יורק לא נמצאת באיום ממשי כמו חלק נכבד מערי ישראל בימים אלו, הביטחון האישי של הדיירים היה בהחלט בראש סדר העדיפויות בעת תכנון בית המגורים הזה, שמשתרע על שטח היסטרי של כ-3,000 מ"ר, וכולל חמישה חדרי שינה וחמישה חדרי רחצה. כך, האחוזה מצוידת בקירות מחוזקים מפלדה, שמספקים עמידות גבוהה בפני התקפות וקטסטרופות, שער כניסה מאובטח מפלדה גם כן, לוח רצפה יצוק בטון עבה במיוחד, מערכת סינון מים מתקדמת שתוכננה על ידי נאס"א במטרה להבטיח את איכות המים גם בתנאים קשים, מערכת סולארית לייצור חשמל, מנחת מסוקים פרטי, וכן דרכי מילוט נסתרים, שמספקות שקט נפשי לדיירים במקרה חירום.

אחוזת מקלט מטורפת בניו יורק מוצעת למכירה. Corcoran country living, אתר רשמי
אחוזת מקלט מטורפת בניו יורק מוצעת למכירה/אתר רשמי, Corcoran country living

זה ממש לא נגמר כאן, ואם חשבתם שהמילה "מקלט" תבוא עם תחושת מחנק או חוסר נוחות, תחשבו שוב. האחוזה מציעה חוף ים מלאכותי, עם בריכת מלח, שבו תוכלו ליהנות מיום שמש נעים, לבלות עם משפחה וחברים, או פשוט להירגע מול גלי המים המלאכותיים - כל זאת תוך שמירה על ביטחונכם. החוף המעוצב באופן ייחודי כולל חול לבן ורך, כסאות נוח ושמשיות, מגרש כדורעף וכל מה שצריך כדי להרגיש כמו בחופשה קיצית לאורך כל השנה.

כמו כן, האחוזה מציעה אטרקציות נוספות כדי להעביר את הזמן בנעימים גם בימים קשים, כמו קולנוע פרטי משוכלל, חדר כושר, ספרייה, חדר אירוח ומסיבות עם בר, שולחן ביליארד ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אחוזת מקלט מטורפת בניו יורק מוצעת למכירה. Corcoran country living, אתר רשמי
אחוזת מקלט מטורפת בניו יורק מוצעת למכירה/אתר רשמי, Corcoran country living

הנכס נבנה בשנת 1986 עבור משפחה עשירה שהחזיקה בחברת הוצאה לאור גדולה במשך רוב המאה ה-20, כפי שדווח על ידי הניו יורק פוסט. מאז הוא נמכר מספר פעמים. "זהו מקדש של פרטיות, מבצר מבודד עבור אדם בעל פרופיל גבוה", אמר המוכר הנוכחי של הנכס לאתר החדשות הניו יורקי. "מעבר לזה שמדובר בבית בטוח, הוא גם מהווה מרכז בידור אולטימטיבי פנימי וחיצוני, כאילו שיש לך אתר נופש פרטי משלך".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully