וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביס פרסלי ממשיך לייצר דרמות: נמנע העוקץ הגדול בהיסטוריה של הרוקנרול?

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 10:17

"גרייסלנד", האחוזה האייקונית של אלביס פרסלי, הייתה אמורה לעמוד היום למכירה פומבית לכל המרבה במחיר על רקע צו עיקול, אולם מסמכים חדשים שנחשפו מטילים ספק באמיתות החוב לחברת ההשקעות, כאשר עולה חשד לתרמית

מעריצי אלביס פרסלי בדרך לפסטיבל בעיר פארקס באוסטרליה. רויטרס
מעריצי אלביס פרסלי בדרך לפסטיבל בעיר פארקס באוסטרליה/רויטרס

לאחר שהמכירה הפומבית של "גרייסלנד", האחוזה האגדית של אלביס פרסלי, נקבעה להתקיים היום (חמישי, 23/5) בהוראת בית המשפט המחוזי, על רקע צו עיקול שניתן - מסמכים חדשים שהציגה נכדתו של פרסלי ובעלת הנכס, ריילי קיו, הובילו את השופט לעצור את המכירה, כדי לבחון בשנית את העיקול בחשד למרמה.

המסמכים המפוקפקים נחשפו בדיון קצר שהתקיים אתמול בבוקר (ד'), לבקשת קיו, שטענה כי נכנסה לטראומה מאז ניתן התאריך על המכירה הפומבית, רק מהמחשבה על זה שהנכס ההיסטורי, החשוב כל כך למשפחה, יעבור לכל זר אקראי שיציע את המחיר הגבוה ביותר.

התביעה על הנכס הגיעה מחברות השקעות מקומית שהציגה כביכול כיצד אמה של קיו וביתו היחידה של פרסלי, ליסה מארי, הלוותה מהם 3.8 מיליון דולר כשנה אחת בלבד לפני שהלכה לעולמה בינואר אשתקד, והציעה את גרייסלנד כערובה.

אחוזתו של אלביס פרסלי "גרייסלנד" בממפיס טנסי. ShutterStock
אחוזתו של אלביס פרסלי "גרייסלנד" בממפיס טנסי/ShutterStock

עם זאת, התביעה הנגדית שהוגשה על ידי קיו - הציגה עדויות לכך שהמסמכים היו הונאה, חתימתה של אמה עליהם זויפה והחברה עצמה הייתה "ישות כוזבת" שהוקמה כדי להונות את האחוזה, שמושכת אליה 500,000 מבקרים מדי שנה ונבחרה למוזיאון הפופולרי ביותר בשנת 2023.

החשד לזיוף נחשף כאשר נוטריון בשם קימברלי פילבריק, שכביכול אישרה את החתימה של ליסה מארי על כתב האמון שמעמיד את גרייסלנד כבטוחה לחוב, העבירה מסמך לצוות של קיו שבו כתבה כי מעולם לא פגשה את ליסה מארי, וגם לא אישרה מעולם מסמך חתום על ידה.

לנוכח הממצאים החדשים, ובהתלהבות למנוע תרמית רוקנרול פוטנציאלית, השופט המחוזי הורה על דחיית המכירה הפומבית עד שיוצגו ראיות ברורות מצד חברת ההשקעות.

sheen-shitof

הכל מתחיל באבחון

בשורה לסובלים ממיגרנות: ככה תוכלו לחזור לחיים נורמליים

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אחוזתו של אלביס פרסלי "גרייסלנד" בממפיס טנסי. ShutterStock
אחוזתו של אלביס פרסלי "גרייסלנד" בממפיס טנסי/ShutterStock

אלביס קנה את אחוזת גרייסלנד ב-1957 תמורת 102,500 דולר, באותה שנה שבה הוציא להיטים כמו "Blue Christmas" ו-"All Shook Up". ליסה מארי ירשה אותו לאחר מותו של אלביס ב-1977, והוא נפתח לקהל כמוזיאון בשנת 1982. לפי אתר גרייסלנד, כל הרהיטים בבית מקוריים מתקופתו של אלביס.

לאחר מות אמה בינואר 2023, קיו הפכה ליורשת. "גרייסלנד היא לא רק בית. זה מקדש לאחד מאייקוני תרבות הפופ הגדולים ביותר אי פעם", אומרת קיו.

ואכן, האחוזה, שנבנתה ב-1939 ומשתרעת על פני 13.8 דונם, מושכת מאות אלפי מבקרים מדי שנה שבאים לחגוג את מורשתו של אלביס. כמו כן, נכון לעכשיו, אלביס, הוריו, ליסה מארי, ובנה בנג'מין קבורים כולם בגרייסלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully